Thursday, March 7, 2013

🍁 # Прођите пут до неба #🍁


✨️🛩🧀💜🌻🍁🦋♥️🍞🌼✈️🍣🍮🌈🏖🦋🎀⚘️🫑🦕

                  # Прођите пут до неба #

🫒🐳🦢🍨🏵🌺🍄🛩✈️🌼🥔♥️🏖🌻🦕🍮💜🍂🍆



                Било која особа, ко се пита да ли има да ли желите да одете у рај?  одговор мора бити "Да". Али већина људи не зна како да оде у рај.  Можда можемо да извучемо неке важне поуке из сведочења неких људи који су били близу смрти.🫑🌼💜🏕🦢⚘️💜❤️


                Обуставили су анимацију да би јас
но видели како је стање душа после смрти.  Неки су заузети телефоном немилосрдно, заузети су бројањем новца без обзира на патику других, има коцкања,
🌻🦢♥️🪅🍁🌈🍣💦


                Нико се није напио са празном фла
шом у руци, чак ни заузет ињектирањем дроге у руку.  Душе које изгледају овако су оне које су умрле пре него што су могле да се покају. Дакле, са убеђењем које ће природно уско повезано са оним што смо радили за време вашег још увек живота!
🌼🏀♥️🌟🍨⚘️🐳🍞🐦


                Постојање пакла и раја, све проис
текло од нас људи.  Неће бити пакла ако не постоје људска бића су грешна, као неће бити раја ако не буде напор од самог човека током свог живота да покушава ући у рај.
На основу личног искуства и сведочанства они који су близу смрти, можемо закључити да наша душа живот после смрти произлази оно што радимо све док живимо у свету.
🍃🌼🍣♥️🧀🌈🐮♥️🎗


                То значи да оно што мислимо, каже
мо, радимо све док постоји живот који је одг
оворан једног дана!.  Све што пишем је циљ није да се хвалите или хвалите мном, не показујем да сам светац. Све ово је зато што желим да поделим са вама свима можда могу да вам помогнем да бисте могли да учествујете и да направите свој пут у небо на основу мојег личног личног искуства,
🍆🍣🪅🛩🎀⚘️🍨💝💞


                који су искусили „путовање“ између снова и снова, а њихова сведочења никада нису обустављена анимација о животу пос
ле смрти што се јасно одсликава у природи живота тамо. Они који су се током свог жи
вота пунили црним чаршавима и тако неће имати времена да се покају касније у ћао и ћао, лоше навике наставиће се и је била задо
вољство за њену мучење.
🏕🍆🩳🏖♥️🎀💚💖🦢


                Ако до  Заиста, прави живот је жив
от после смрти наше душе живе у дивљини јер постоји живот у вечности!  а све ово зах
тева нашу сопствену борбу. То је заблуда 
ако неко каже довољно само верујте у Бога без икаквог напорја од себе онда ће отићи у рај.  Да ли је вера без дела бескорисна?  чин је сврха добра дела је свакако прикладан оно научено у Светим писмима.🍞🏀🍃🫒✨️🍂🌈


                Можда искуство „путовања“ може бити корисно за све вас, када једне ноћи изм
еђу сања и не сањања изненадног сам био у веома великом броду и даље сам на ивици пристаништа спремајући се за полазак. Ше
тао сам палубом брода, јасно видљивом на пуној палуби са људима из различитих нац
ија, постоји група људи долазе из Европе то се види по боји њихове коже и плаве косе.
🌟🛩🩳🌾🌼🍣🌈💛


                Слично види се група људи долазе из Азије и Латинске Америке, па чак група људи са Блиског истока, види се из њихове  одеће у облику беле огртаче и белог платне
ног покривала за главу!, изгледају веома весело са смехом уз  један другог. Изненада
 сирене завијају веома гласно.  Сви су махни
то тражили врата у просторе на броду. Чини се да већ знају на која ће врата ући. Видевш
исве заузете људе како проналазе свака врата, потом сам покушао да их пратим.
🪅🏖🌺🏵🏀🌾🥦💜🍁


                Прво сам покушао да пратим групу људи из Европе, али сам брзо одмах затвор
ио врата и не могу ући на њих.  Слично, покушао сам да пратим групу људи дошла из азије, не могу ићи пребрзо због  затворе
них врата. Ситуација је била веома напета тренутак и осећам се веома уплашено зато што су људи које сам видео раније веома много прошли кроз своја врата, док је звук завијања сирена и даље веома јак.
🥔🫑🪅🍃🍞🌼🍆💦💔


                Небо је полако почело црно као вел
ике олује ће се десити и живим сам на палу
би брода.  Затим сам трчао до свих углова палубе брода, видио групу људи са Блиског истока како улази на врата,  брзо одмах се ставим у задњи ред, али и исто тако изнена
да одмах затворим врата.  Можда можете да замислите да сте живели у то време на палу
би самог брода. 🛩🎀🌟🌺🧀🩳🍑🥬👋


                Онда сам упао у мол док сам трчао од прамца према крми бродске колосијеке ко зна да су врата још отворена. Мој дах је био тако без даха јер сам живео сам који сам остао изван брода. Чини се да је већина пре
кола већ подигнута.  Док сам јако трчао, пок
ушао сам да видим да можда постоје врата у која сам ушао, и испоставило се да се врата у близини прамца брода и даље могу ући чак и ако у ширину око два стопа док се полако затварају!🐳🫒🎀🍆🌺🧀❤️💙🥑


                Убрзо сам брзо потрчао на преколи
цу на којој живи само онај који није на пор
асту.  Чим се брод приближио вратима брзо сам ускочио у чамац, мојим телом да откот
рљам под чамца. Изненада глас иза врата брода: „Хвала Богу да нисте закаснили“.  Онда сам се пробудио са и даље задиханим дахом и знојеним као човек који је истрчао беркило стопа!🍆🍵🏀☘️🍁🦢🍓🧡


                Само до сада  једна особа коју сам рекао о „путовању“ је је моја мама и моја мајка је умрле. Истинита прича о ономе што сам доживео је намерно да сам вам рекао да вас све подсетим да ћемо после смрти дефин
итивно отићи на неко место. Слика брода треба да нас подсети да ће наше душе ићи на одредиште после смрти!  И за то је свака
ко потребна борба и напор наших.
🏕🌼🏖🛩💜💗💖🍞


                Слично, друга прича коју сам дожив
ео, касно једне ноћи у сну изненада јасно разоткрила преда мном мојег рођака који седео над веома малим чамцем без наутича
ра са позадином тамно небо почело да ричи од грмљавине је веома застрашујуће, моји рођаци којима дајем почетно "А" види се како сједи са лицем застакљеним празном звијездом. 🌺🌻🌟🍄🍮🎀🏓🦢💦


                У време када сам га питао: „Зашто возиш чамац а немаш веслаче?, А у сваком случају чамац који користиш је веома мали?“, Пошто моји рођаци нису чули моје питање, његове очи су фиксирале празно испред себе  !  Неколико дана касније добио сам вести да су моји рођаци мртви у убоду људи!,🪅🛩💜🩳🧀💝🍁💜


                Морам да знам за живот моји рођа
ци никад нису долазили у цркву, свакодне
вни живот је коцкање и пијани мабуккан!  Смрт укључујући изненадну смрт и нема времена да се поправе!  Ја сам довољно стар да анализирам приказ мојих рођака који су тада седели на веома малом чамцу и без веслача!, Ти 🍵🦕🌻🧀🥔🏖♥️🫒🥦💛


                можете ли замислити да један чам
ац а ниједан веслач?  наравно чамац неће разјаснити правац и сврху! Већина људи не схвата да све док су навике још живе, то је оно што ће одредити да ли ћемо ићи у пакао или у рај. „...... Оно што вежемо по свету, то 
ће нас везати у природи тамо ...“
.🦢🍮🌼🌟✨️🐮👋❤️


                Овом приликом желео бих да вас позовем да размислите о повратку које сви живимо.  Људи су створења Божјег најсавршенијег од свих стварања.  Рекавши као најсавршеније створење, зато што је човеку дата способност размишљања, способност да користи расуђивање, способност анализе, способност маште, инстинкт који нема границе.💜🍮🍂🛩🌟


                Сва ова способност засигурно није сврха и намера Створитеља, да од нас се захтева да користимо све у складу са Његов
ом вољом. Користећи ум за позитивне ства
ри, користећи својим уста да изговара добре изреке, дела која су угодна Богу, покушајте даувек имате чисто срце и да увек чините добра и добротворна дела за друге, без обзира на расу, веру, као и раса особе.  Све ово је карта за нас да стигнемо у рај!!!
⚘️🦢🦋✨️🍆⛺️🎗💙


                Неко ће отићи у рај или пакао што за све то захтева непрекидне напоре од нас.  Други, породица, пријатељи, сви они само ограничена помоћ да се моле, али главна база ми сами.  Схватате да смо сви?  ако смо до сада још увек живи? Зашто још увек даје
мо дуговечност?  свакако није Божја намера да нам се даје могућност да се очистимо. Овом приликом желео бих да вас све позове
те да почнете путовати у рај.
🍮🍞🪅🏖🧀🌈🍪💗💚


                Од сада упознајте се да мислите о добрим стварима, држите сваку реч како  увек уклоните речи су добре, чините добре ствари које су угодне Богу као што је написа
но у Библији, запамтите Десет Божјих запо
вести, волите себе , чувајте се јер  ми заиста нисмо наши, да ли се повређујете и цемарк
ан се стварима које нису добре, нпр. пијање
м, дрогом, и тако даље.
🏖♥️🦋🍃✈️🍆🦢💖🍓


                Увек се понашајте према комшији као да волите себе, без обзира на друштвени статус, етничку припадност, уверења или расу.  Желим да поделим са вама све начине на које сам учинио у свом покушају да про
ђем ваш пут до раја, на следећи начин:
🧀☘️🌼⚘️🫑🍁🥬🍁💝


                1. Уверите се с добром вером да само један у обожавању и једини да тражи помоћ и заштиту Господа Бога. А ово наравно мора
те имати религију / веровање!
🏖🦢💜🦕🎀🌈🌈♥️⛺️


                2. Ако сте католик и одсликавате причу о страсти Исусу и молитвама на раск
ршћу у свакодневном животу.  Извршите све црквене заповести и исповедајте се барем једном годишње.
🌼🍂🛩🏕🌻⚘️💞💜🎗


               3.Ако сте веран католик, снимајте молитве у свој мобилни као и ја, укључујући бројаницу тако да кад год и где год да сте чак док сте у аутобусу, возу, авиону чак и ако можете да слушате молите се молицом. Рути
нски увек моли бројаницу сваки дан, молит
ва или молитва анђео прикладан краљицом неба одређен час.
🫑🛩🌈🎀🦕🍑💖🥦


               4. Постаните упознати да слушате или певате химне у јетри, и у кући и када сте ван куће.  Да бисте то спречили у узнем
ирујућим демонима или људима који вам намеравају зло, молите се Оцу на небу, Ису
су и Марији и молите се Светом Михаилу овако:☘️🪅🍞♥️🥔💙🐮🍆


               „О свети Михаиле, заповедниче небеског царства, Боже те благословио моћ да изгони демоне и зле духове, чувај и шти
ти мене, изгони зле духове или зле намере који желе да поремете и обраћени мени и мојој породици ...  ... амин"
🍮⚘️🍁🦋🌻💔🍪💝


               5. Свако ће бити изван куће сам себи на тренутак покушати да се моли Богу, Ису
су и Дјевици Марији, Свети / Деда Мразу заштитнику и анђелу чувару  да вас чува.
🪅☘️🦕🎀🌈❤️💗💞


               6. Ако срце када сте узнемирени, збуњени мисли, тужни и узнемирени, затв
орите очи и затим регулишите дисање пола
ко замишљајући Исуса и Дјевицу Марију како  стоје пред вама, рече себи: „О Исусе, О Ма  ја", једном једном је био би мир у вашој души.🍂🌼🥔♥️🍞🥑🍓💚


               7.Ако се суочавате с потешкоћом која нема излаза, затворите очи на тренутак зам
ислите Исус и Дјевицу Марију како стоје пре
д вама и реците: „О Исусе, О Маријо, помози ми ...  ...“.💜🛩🫑🐳🦢🧡♥️❤️‍🔥


                8. Сваки пут кад изађете из куће, често се састају са људима чији су животи „у неповољном положају“, сиромашнима, са свом искреношћу покушајте да им помогне
те, не само тако што ћете дати мало новца, не питајући њихов друштвени статус, расу или религију.  Узми усправно.
☘️🪅🍃🌾🏕🌟🧀🌈🏓


                9. Навикните се да увек кажете хва
ла Богу ако једног дана добијете богатство или успех. Радити и зарађивати за живот је неопходно за сваку особу, радити искрено, поштено и надокнадити молитвама Богу, „Ора ет Лабора“.
⚘️🍮🫑🌈🎀🦕💖💗💚


                10. Да ли зарађујете за живот на начин супротан учењима ваше религије, варате ли, изнуду, крађу, корупцију и чак користите помоћ џина / магије / демона да тражете богатство.  Ако радите ово онда сте потписали уговор са ђаволом и треба да запамтите да склапање споразума са Сотоном ништа није бесплатно!
🍁🍞♥️🥔🌼🍂🫒🎗


                Сатана још очекује награду од вас, нека ваша душа као жртва или можда породица и ваша деца!  Неко ко је склопио пакт са ђаволом за његову душу заправо је потонуо и узнемирио непрекидно цео живот!🍄✨️🛩🫑🌻🦋🍁💙


                Зато што сам замишљао како ће изказати своју душу после смрти!  Осим што је раздвојио своју душу ђаволу, ризици да ће се суочити у следећем веома тешком, не само за себе већ и за породице, жене, децу, јер и такође уживају.♥️🫑🏖🍞⚘️🌾🧄👋


                11.  Ако присуствујете цркви / миси у цркви, молите се за живе и покојне, било породицу, пријатеље или душе које нису имале пристојно место да би им греси опро
штени и заувек имали мир.
🏵💜🍄🛩🧀💜💝


                12. Немојте мислити зло другима, освету, љубомору можда користећи црну магију или чаролије или магију да бисте наудили другима, то значи да имате двост
руког Господа, ваши одговори су веома теш
ки у уговору који ће бити веома тежак у до
говору  ђаво за ви живите у свету.
🫒🌈🍣🌺🦕🍂🐮🍑


                Ако нисте католик, молитве на мол
итви могу се прилагодити према вашој рели
гији и уверењима. Све док још дишемо, све док је то прилика коју нам је Бог дао да се очистимо пре него што буде прекасно.  Увек запамтите да смрт долази као лопов у ноћи!!
, ми не знамо када ћемо позвати Господа.
🏕🍞🍵🌼🍂🥬🧡


                Основа спокоја нашег каснијег жив
ота је напор самих, молитве породице, прија
теља или других само ограничена помоћ и свакако теркабулња њихове молитве нама на основу Божје пресуде јер је само Он Свез
најући, све заувек.
🌈🩳🐳🧀✨️🍆🌈♥️


                „Ко сеје, пожњеће ......“ , Добре нави
ке или лоше навике и племенитих и нису се покајали ће се пренети када нас позове Бог.  Посипајте семе врлине док сте живи и сам жете будућност, јер је добро и племенито деловање је заправо доказ да Бог живи у и души.🛩🍄🦕🌺🎀🐦❤️🍪


                Писање на овом блогу не да вас упл
аши, то је зато што ја сам принуђен да вам кажем свима да увек будете свесни да наше душе имају.  Надамо се да ово може бити инпут који је значајан за све вас.  Хвала вам.🌈🍣🦢🐳🫒🫑🍺💔💗



☘️🍁🏖✈️🐳🧀💜🛩🍨🌈🫒🎀🦋🌻♥️🍣🌟🍂🏀

No comments:

Post a Comment

4096