Thursday, March 7, 2013

🥬 # Ta dig till himlen #🥬


🏓🏀🤽‍♂️🔮🥑💔👑✨️🥔💜🍞🐡🎫💙🎁🩳🍵♥️🎀

                       # Ta dig till himlen #

🟢🤽‍♂️🏀🏓💜✨️🩳👑🍕💚🥦🦢🍣🧸💙🥑🫑🍨♥️



                Någon person som undrar om någon om du vill till himlen?  svaret måste vara "Ja".
Men de flesta vet inte hur man kommer till himlen.  Kanske kan vi ta några viktiga läxor från vittnesbörd från några människor som hade nära-döden.🥬💔🪅🥦🔮🫒💙


                De har stängt av animering för att tydl
igt se hur själarna är efter döden.  Vissa är upp
tagna med telefonen obevekliga, det är upptag
na med att räkna pengar oavsett  andras lida
nde, det finns spelande, Ingen blev full med en tom flaska i handen, ens upptagen genom att injicera droger i armen.  Själar som ser ut så här är de som dog innan de kunde omvända sig.Så det är med övertygelse som naturligtvis är nära relaterad till vad vi har gjort under din fortfarande levande! 🍆🍄♥️🫑🫒🍨❤️💖


                 Tillvaron av helvetet och himlen, allt härstammar från oss människor.  Det kommer inte att finnas något helvete om det inte finns några människor som är syndiga och det kom
mer inte att finnas någon himmel om det inte finns någon ansträngning från mannen själv under hans liv att försöka komma in i himlen.🫒💜🥬🥔🎫🥕🍪🍆


                Baserat på personlig erfarenhet och vittnesbörd av de som har nära-döden kan vi dra en slutsats att vår själ lever efter döden härstammar från det vi gör så länge vi lever i världen. Alltså betyder att det vi tror säger vi gör vi så länge det livs allt ansvarigt en dag!.  Allt jag skriver är målet inte att skryta eller skryta mig, inte att visa att jag var ett helgon.
Allt detta beror på att jag vill dela med dig.
🤽‍♂️💔💚🍅🟢🥬🥦🏓


                som har upplevt en "resa" mellan dröm
mar och drömmar, och deras vittnesmål var ald
rig uppskjutna animationer om livet efter död
envilket återspeglas tydligt i naturen av livet där. De som under sitt liv fyllde med svarta lak
an och så inte kommer att omvända sig senare i bye and bye, dåliga vanor kommer att fortsätta och det var ett nöje för hennes tortyr.
🟢🎀🪅🏀🌾💔🌈💞


                Om det tills nu finns några människor som tror att efter döden av då borta, färdiga, är den tankegången fel!!  Faktum är att det verkl
iga livet är livet efter döden våra själar lever i det vilda eftersom det finns liv i evigheten!  och allt det här kräver av vår egen kamp.
💔💚🫒🫑🥔🍞🧡❤️‍🔥


                 Det är en villfarelse om någon säger nog med att bara tro på Gud utan någon anst
rängning från dig själv så kommer det till him
len.  Är tro utan gärningar värdelös?  handling är syftet med goda gärningar är verkligen läm
pligt som undervisas i skrifterna. 
🍣🍆💖🩳🌾🥑🍅🎄


                Kanske upplevelsen av resan jag kan vara användbar för er alla, när en natt mellan jag drömde och inte drömde om plötsligt har jag varit i ett mycket stort skepp och fortfarande är på kanten av kajen för att göra mig redo att avgå. Jag gick en promenad på fartygets däck, klart synligt på ett fullt däck med människor från olika nationer finns det en grupp männis
kor som kommer från Europa det ses från fär
gen på deras hud och blonda hår.
🍕🎁🎄🍅✨️🏀💚💛


                På liknande sätt se en grupp människ
or som kommer från Asien och Latinamerika, och till och med en grupp människor från mell
anöstern, det ses från deras  kläder i form av en vit rock och en vit tyg huvudbonader!, de ser väldigt glada skratt med  varandra.
🪅🥑⚽️🥔🫒🍺💗🎗


                Plötsligt sirener väldigt högt.  Alla leta
de frenetiskt efter dörren till utrymmena på far
tyget.  Det verkar de redan vet vilken dörr de kommer in.  När jag såg alla upptagna männis
kor hitta varje dörr försökte jag sedan följa dem.🥦💚🤽‍♂️💙🍵💝🍪🍞


                Först försökte jag följa en grupp män
niskor från Europa, men stängde snabbt dörren omedelbart och jag kan inte gå in i den.  På sam
ma sätt försökte jag följa en grupp människor som kom från Asien, jag kan inte gå för fort på grund av den stängda dörren.
🍞🎀🫒🌾🍄🐮🧀🌈


                Situationen var ett väldigt spännt ögon
blick och jag känner mig mycket rädd vid tiden eftersom de människor jag har sett förr mycket har kommit genom sina dörrar, medan ljudet av gråtande sirener fortfarande mycket hårt.
🎫👑🌾🔮🏓🍱❤️❤️‍🔥


                Himlen sakta började svarta som stora stormar kommer hända och jag bor ensam på fartygets däck.  Jag sprang sedan runt till alla hörn av fartygets däck, såg en grupp människor från Mellanöstern gå in genom en dörr, snab
bt satte jag mig genast på bakre raden, men lika plötsligt stängde jag dörren omedelbart.  Du kanske kan föreställa dig om du levde på den tiden på däcket på själva skeppet.
🫒⚽️♥️🏀✨️🫒🧡


                Sedan föll jag in piren när jag sprang från fören mot aktern på skeppsspåret som vet att en dörr fortfarande är öppen. Mina andetag var så andlös eftersom jag bodde ensam som stannade utanför skeppet. Verkar det mesta av landgången redan höjt.  Medan jag sprang hårt försökte jag se att det kan finnas en dörr som jag gick in i och det visar sig att det finns en dörr nära fören på fartyget fortfarande kan gå in även om bredden på cirka 2 fot medan den rör sig långsamt stängs!🧸🎁🥑🎀🤽‍♂️


                 Snart sprang jag snabbt uppför landgå
ngen, som bara bor en som inte har varit på ök
ningen.  Så fort skeppet närmade sig dörren hop
pade jag snabbt in i båten, min kropp för att rulla på botten av båten. Plötsligt kommer en
 röst bakom skeppets dörr: "Tack gud att du inte är för sent". Sedan vaknade jag med fortfa ran
de flåsande andad och svettande som en man som sprang ut berkilo fot bort!
🏀🍞🧀🫑🍅🥕💖❤️‍🔥💝


                Endast tills nu en person som jag berä
ttade om ”resan” det här är min mamma och min mamma hade dött. Den sanna historien om vad jag upplevde var medvetet att jag sa er att påminna er alla att efter döden kommer vi defi
nitivt till en plats. Bilden av ett skepp är för att påminna oss om att våra själar kommer till en destination efter döden!  Och det kräver verkli
gen vår egen kamp och ansträngning.
♥️🔮🌾🥬🍨💚🥦🦢


                 På samma sätt, den andra historien som jag upplevde, sen natt i sömnen plötsligt upptäcks tydligt framför mig för en släkting till mig som satt över en väldigt liten båt utan att någon båtare med bakgrund mörk himmel bör
jade bryla av åska är väldigt läskiga, mina släkt
ingar att jag ger den ett initialt ”A” sitter sittan
de med ansiktet glaserat med en tom blick.
🏀♥️🎄🎁💚🍑🍺💛


                 När jag hade frågat honom: ”Varför åker du båt men inga åkare? Och hur som helst, båten som du använder är mycket liten till stor
leken?”, Eftersom mina släktingar inte hörde min fråga, böjde hans ögon tomt framåt.  ! Någradagar efter fick jag nyheten att mina släk
tingar är döda i att knivhugg folk!,
🎀🍣✨️🟢🩳🏓💦🧡


                 Behöver veta för livet för mina släkti
ngar som aldrig kom till kyrkan, vardagslivet är en chansning och fylla-mabukkan!  Död inklusi
ve plötslig  död och ingen tid att fixa själv! Jag är gammal nog för att analysera skildringen av mina släktingar som då satt på en mycket liten båt och utan roddare!, Du kan du föreställa dig
 om en båt och inga åkare?  naturligtvis komm
er inte båten av riktning och syfte!
🏓⚽️🌾🦢🪅💞🌈💙


                 De flesta inser inte att så länge vanor fortfarande lever, är det det avgör om vi kom
mer till helvetet eller himlen. "...... Vad vi binder om världen, som kommer binda oss i naturen där .....”. Vid det här tillfället vill jag bjuda dig att begrunda återresa vi alla lever.  Människor är skapelser av Guds mest perfekta av hela ska
pelsen.  När man säger som den mest perfekta varelsen, eftersom människan ges förmågan att tänka, förmågan att använda resonemang, förm
ågan att analysera, förmågan fantasi, en instin
kt som inte har några gränser.🍨🥔🧀🥑🍵💗💚


                 Hela den här förmågan är verkligen inget syfte och avsikten för Skaparen, att vi är skyldiga att använda dem alla i enlighet med Hans vilja. Att använda sinnet till positiva saker
, använda sin mun för att uttala goda ord, gärni
ngar som behagar gud, försök att alltid ha ett rent hjärta och alltid göra goda och välgörande gärningar för andra oavsett ras, trosbekännelse
,  samt en persons ras.  Allt detta är biljetten för oss att komma till himlen!!!🥬🧀🥑🧸💔🍞💛🍑


                Någon kommer till himlen eller helvet
et som alla kräver oss osjälvständiga ansträng
ningar.  Andra, familj, vänner, alla av dem bara begränsad hjälp att be, men den huvudsak bas vi själva.  Inser du att vi alla?  om vi tills nu for
tfarande lever? Varför ger vi fortfarande livslä
ngd?  Det är verkligen inte ingen avsikt av gud att vi ges möjlighet att förfina oss själva. Vid det här tillfället skulle jag vilja bjuda in er alla att börja ta er till himlen.🍮💚🎄🔮🍅


                Från och med nu bekanta dig att tänka på goda saker, håll varje ord för att alltid ta bort ord är bra, gör de goda saker som behagar gud som det står skrivna i Bibeln, kom ihåg Guds tio bud , älska dig själv , vakta för att  vi är verkli
gen inte våra, gör du illa och gör dig illa med saker som inte är bra, t.ex. dricka, droger och så vidare.🟢🧀✨️🌾🍵🫑🫒💖💜


                 Behandla alltid din nästa som du älsk
ar dig själv, oavsett social status, etnicitet, trosu
ppfattning eller ras.  Jag vill dela med dig alla sätt jag har gjort i mitt försök att ta dig till himlen, så här:🩳👑🔮🧀🥑🍱💖🌈


                1. Övertyga dig själv med den goda tron ​​att endast i tillbedjan och den ende att be om hjälp och skydd av Herren Gud. Och detta är naturligtvis du måste ha en religion / tro!
🍣🐡💙💜🟢🌈💦🧡


                2. Om du är praktiserande katolik och speglar passionshistorien om Jesus och korsga
tans böner i vardagen.  Kör kyrkans alla komm
andon och bekänn minst en gång om året.
🥬🥦🍅💙👑💞💔💛


                 3.Om du är en trogen katolik, spela in böner i din mobil som jag har gjort, inklusive radbandet så att när och var du än är även när bussen, tåget, flygplanet även om du kan be genom att lyssna en tjusning. Rutinmässigt alltid be radbandet varje dag, bön eller böneä
ngel lämplig himmeldrottning avsedd timme.
🍣🍄💙🎫💜🥕🏓💙


                 4. Bli bekant att du lyssnar på eller sjunger psalmer i levern, både i hemmet och när du är utanför hemmet.  För att förhindra det i störande demoner eller människor som avser dig ont, be till Fadern i himlen, till Jesus och Maria och bönen till Saint Mikael så här:
♥️🐡🍕🔮🎄


                 "O Saint Mikael, befälhavare över det himmelska riket, Gud välsigne dig makt att driva ut demoner och onda andar, vakta och skydda mig, driva ut onda andar eller dåliga avsikter som vill störa och riktade till mig och till min familj...  ... amen"🍅💔🧸🥑✨️💦🎗♥️


                 5. Var och en kommer att vara utanför huset för mig själv ett ögonblick försöka be till Gud, Jesus och jungfru Maria, till St. / Jomtom
tens skyddare och skyddsängel  för att hålla dig.🧀🎫💜💙🍞💔💛♥️


                 6. Om ett hjärta när du är upprörd, förvirrad tankar, ledsen och orolig, blundar och sedan reglera andningen långsamt medan du föreställer dig Jesus och Jungfru Maria stå fram
för dig, sa till sig själv: ”Mary Jesus, O  mig", när det gjorde så skulle det finnas frid i din själ.
🍄🍣🏀🥦🤽‍♂️💝💗🍺💚


                 7. Om du står inför en svårighet som inte har en väg ut, blundar ögonen för ett ögon
blick föreställ dig Jesus och jungfru Maria stå framför dig och säg: ”O Jesus, O Maria, hjälp mig ...  ...".🎄🥔🔮👑🏀🍆🥕🧡


                 8. Varje gång utanför huset, träffas ofta med folk vars liv de är ”missgynnade”, de fattiga, med all uppriktighet försöker hjälpa dem, inte minst genom att ge lite pengar utan att fråga deras sociala status, ras eller religion.  Ta en stående.🥬🩳🐡🌾🍨🥬💦🫒


                9. Vän dig vid att alltid säga tack till Gud, om du en dag har en förmögenhet eller framgång. Att arbeta och försörja sig är ett måste för varje person, arbeta med uppriktig
het, ärlighet och kompensera genom att be till Gud, ”Ora et Labora”.🍮⚽️🥔💚🍣🐮💔🎗


                10. Försörjer du dig på ett sätt som stri
der mot din religions lära, fusk, utpressning, stöld, korruption och till och med använder hjäl
p av jinn/magi/demoner för att söka rikedom.  Om du gör så har du undertecknat ett kontrakt med djävulen och måste komma ihåg att det är gratis att ingå ett avtal med Satan !
🫒🏓🎀🎁🟢🍁🌈💚


                 Satan förväntar sig fortfarande en belöning från dig, må din själ som ett offer eller kanske en familj och dina barn!  Någon som har slutit en pakt med djävulen för hans själ har faktiskt försjunkit och agiterat kontinuerligt under en livstid!🌾🦢✨️🍞🤽‍♂️🍱❤️💔


                 För jag hade föreställt mig hur han skulle uttrycka sin själ efter döden!  Förutom har splittrat hans själ till djävulen, riskerna att mötas i nästa mycket tunga, inte bara för själv utan också för familjerna, fruarna, barnen eftersom de njuter också.🌾🥦👑🍵🍨🥕🍣


                 11.  Om du delar i en kyrkogudstjänst / mässa i kyrkan, be för de levande och avlidna, oavsett om det är familj, vänner eller själar som inte har haft en anständig plats så att deras syn
der förlåtas och få frid för evigt.
🐡♥️🥑💙🤽‍♂️💖🎗♥️


                 12. Tänk inte ondska för andra, häm
nd, avundsjuka kanske använd svart magi eller trollformler eller magi för att skada andra, det betyder att du har dubbel Herren, dina svar är väldigt tunga om du har användning med en bevakning  djävulen för du lever i världen.
🍞🏀💚🔮🪅🍆🌈🥦


                Om du inte är katolik, kan böner på bönen justeras i enlighet med din religion och tro. Så länge vi fortfarande andas så länge det är en möjlighet given av Gud att rena själv innan det är för sent.  Kom alltid ihåg att döden kommer  som en tjuv i natten!!, vi vet inte när vi kallar in Herren.🔮🍵🩳🧸💜💖💙


                 Lugnsbasen vårt senare liv är ansträ
ngningen vi själva, böner från familj, vänner eller andra bara begränsad hjälp och definitivt terkabulnya deras böner till oss på grundval av dom av Gud eftersom bara Han är den Allve
tande, allt allt.⚽️🔮🟢🎁🥬🧡🍑


                "Vem sår kommer att skörda ......" , Goda vanor eller dåliga vanor och ädla och inte omvänt kommer att fortsätta när vi kallas av Gud.  Strö frön av dygd så länge du lever och du ensam kommer skörda framtiden eftersom det är god och ädel gärning faktiskt är ett bevis på att Gud lever inom och själ.🤽‍♂️🍕🥑🩳✨️💙🏓


                Skrivandet på den här bloggen är inte att skrämma er, det beror på att jag är nödsa
kad att berätta för er alla att alltid vara medve
tna att våra själar har.  Förhoppningsvis kan det här vara en input som är meningsfull för er alla.  Tack.🥔🟢🎀👑🩳💛🍁




✨️🧸🔮💚🤽‍♂️🍮🏀🏓💙🥦👑🍆🥑💔🍮🟢🎀🍉💜





























































No comments:

Post a Comment

4096