Thursday, March 7, 2013

🫒 # Tag dig til himlen #🫒


💗💙🫒🍓👋🍺🍁💛🧡💦💚❤️🍪🥦💜🦢💞💗💖

                           # Tag dig til himlen #

⛺️🍱🍆💙🍑⚽️🍁🍺🌈🧄🍞🍪💛❤️🦢💜🍞♥️🥑


                Enhver person, der spekulerer på, om der er nogen, hvis du vil komme i himlen?  svaret skal være "Ja". Men de fleste mennesker ved ikke hvordan de kommer i himlen.  Måske kan vi tage nogle vigtige lektioner fra vidnesb
yrd fra nogle mennesker, der havde døden nær.🍺🍣💖💞🦢💛🍑


                 De har suspenderet animation for at se klart hvordan sjælenes tilstand efter døden.  Nogle har travlt med telefonen ubarmhjertig, der er travlt med at tælle penge uanset andres lidelse, der er hasardspil, Ingen blev fulde med en tom flaske i hånden, selv optaget ved at sprø
jte stoffer i hans arm.  Sjæle, der ser sådan ud, er dem, der døde, før de kunne omvende sig.
🥕💛🏓⚽️❤️‍🔥🍁💙🧡


                 Så det er med overbevisning der natur
ligvis vil nært relateret til det vi har gjort i den stadig i live! Eksistensen af helvede og himlen, stammer alt sammen fra os mennesker.  Der vil ikke være noget helvede hvis der ikke er menn
esker er syndige, såvel som der vil ikke være nogen himmel hvis der ikke er nogen indsats fra manden selv i løbet af sit liv for at forsøge at komme ind i himlen.
💞💖💦💚🐮❤️‍🔥💝


                 Baseret på personlig erfaring og vidne
sbyrd fra dem, der har døden nær, kan vi drage en konklusion om at vores sjæl lever efter død
en stammer fra det vi gør så længe vi lever i verden. Således betyder at det vi tænker, siger vi vi gør så længe der liv helt ansvarlig en dag!.  Alt, hvad jeg skriver er målet ikke at prale eller prale mig, ikke at vise, at jeg var en helgen.
🍁💔🫐🍑⛺️🦢


                 Alt dette er, fordi jeg ønsker at dele med jer alle måske kan hjælpe jer alle til at kunne deltage og så bane din egen vej til himlen baseret på min egen personlige oplevelse, som har oplevet en "rejse" mellem drømme og drøm
me, og deres vidnesbyrd blev aldrig suspende
retanimation om livet efter døden hvilket afspejles klart i naturen af livet der.
💞⚽️❤️💚🍺💗🍣


                  Dem, der i løbet af sit liv fyldte sorte lagner og så ikke vil tid til at omvende senere i farvel, dårlige vaner vil fortsætte, og det var en fornøjelse for hendes tortur. Hvis indtil nu er nogle der mener at efter døden af så forsvun
det, færdig, er den tankegang forkert!!  Faktisk er det virkelige liv livet efter døden vores sjæle lever i naturen fordi der er liv i evigheden!  og alt det kræver af vores egen kamp.
💦💙🌈🫐🥦🏓


                  Det er en fejlslutning hvis nogen siger nok med bare tro på Gud uden nogen indsats fra dig selv så vil det fare i himlen.  Er tro uden gerninger ubrugelig?  handling er formålet med gode gerninger er bestemt passende det som læres i skrifterne. Måske kan oplevelsen af rej
sen jeg være nyttig for jer alle, når en nat mel
lem at drømme og ikke at drømme om pludselig har været i et meget stort skib og stadig er på kanten af dokken og gør mig klar til at sejle.
💦🍆🧀🥑🍓💖


                 Jeg var en tur på skibets dæk, tydeligt synligt på et fuldt dæk med folk fra forskellige nationer der er en gruppe mennesker fra Europa det ses fra farven på deres hud og blond hår. På samme måde ses en gruppe mennesker der kommer fra Asien og Latinamerika, og endda en gruppe mennesker fra mellemøsten, det ses fra deres  tøj i form af en hvid kåbe og en hvid stof hovedbeklædning!, de ser meget glade ud med  hinanden.💛🫒🍁💔⚽️💞


                  Pludselig blæser sirener meget højt.  Alle kiggede febrilsk efter døren ind til rumme
ne på skibet.  Det lader til de allerede ved hvil
ken dør de skal gå ind.  Da jeg så alle travle mennesker finde hver dør forsøgte jeg så at følge dem. Først prøvede jeg at følge en gruppe mennesker fra Europa, men lukkede hurtigt døren med det samme, og jeg kan ikke komme ind.  På samme måde prøvede jeg at følge en gruppe mennesker, der kom fra Asien. Jeg kan ikke gå for hurtigt på grund af den lukkede dør.❤️🍁🧀💦🐮💙🍱


                 Situationen var et meget spændt øjeb
lik og jeg føler meget bange på det tidspunkt fordi de mennesker jeg har set før rigtig mange er kommet gennem deres døre, mens lyden af grædende sirener stadig meget hårdt. Himlen begyndte langsomt sortagtig som store storme vil opstå og jeg bor alene på dækket af skibet.  Så løb jeg rundt til alle hjørner af skibets dæk, og så en gruppe mennesker fra Mellemøsten komme ind ad en dør,💔🥬🫒🧡♥️❤️‍🔥💞


                 hurtigt satte jeg mig med det samme på bagerste række, men lukkede lige så pludse
ligt døren med det samme.  Måske kan du fore
stille dig, hvis du boede på det tidspunkt på dækket af selve skibet. Så faldt jeg ned på mo
len, mens jeg løb fra stævnen mod agterstavnen af ​​skibets spor, hvem ved, at en dør stadig er åben. Min ånde var så åndeløs, fordi jeg boede alene, som forblev uden for skibet.
💞🌈❤️🍆🍑🍱💔


                 Det ser ud til, at det meste af landga
ngen allerede er hævet.  Mens jeg løb hårdt, prøvede jeg at se der måske være en dør, som jeg gik ind, og det viser sig at der er en dør nær stævnen af skibet kan stadig gås ind, selvom bredden på cirka 2 fod mens den bevæger sig langsomt lukker!🥑🍺🍆🧡💛💙🌈🐮


                 Snart løb jeg hurtigt op ad landgangen, der kun bor én, der ikke har været i vækst.  Så snart skibet nærmede sig døren, sprang jeg hurtigt ind i båden med min krop for at rulle på bådens bund. Pludselig kommer der en stemme bag skibets dør: "Tak Gud, du er ikke for sent". Så vågnede jeg op med stadig pustende ånde 
og sved som en mand, der løb ud berkilo fod væk!♥️🍑🍱🫒💙💜👋⛺️


                Kun indtil nu en person, jeg  fortællede
 om "rejsen", dette er min mor og min mor var døde. Den sande historie om, hvad jeg , var 
bevidst, jeg fortalte jer at minde jer jer alle om at efter døden vil vi helt sikkert til et sted. Bille
de af et skib er for at minde os om at vores sjæl vil til en destination efter døden!  Og det kræver helt sikkert vores egen kamp og indsats.
🧄🍺❤️🍞💛🐮💜


                 På samme måde blev den anden histo
rie, som jeg oplevede, sen nat i min søvn pluds
elig afsløret tydeligt for mig for en slægtning til mig, der sad over en meget lille båd uden nogen sejler med baggrund mørk himmel begyndte brøle af torden er meget skræmmende, mine slægtninge at jeg giver den et indledende ”A” ses sidde med sit ansigt glat med et blankt blik.🧀🥬💦🧡🫒🍱♥️🫐


                 På det tidspunkt havde jeg spurgt ham: "Hvorfor rider du på en båd, men ingen åremæ
nd? Og alligevel er den båd, du bruger, meget lille i størrelse?"  !  Et par dage efter fik jeg nyheden at mine slægtninge er døde i at stikke mennesker!,Behov for at vide for liv for mine slægtninge aldrig kom i kirke, hverdag er en hasardspil og fuld-mabukkan!  Død inklusive pludselig  død og ingen tid til at rette sig selv!
🥑🥬🍆🧡🫒💙🍱


                 Jeg er gammel nok til at analysere skil
dringen af mine slægtninge som dengang sad på en meget lille båd og uden roere!, Du kan du forestille dig, hvis én båd og ingen åremænd?  selvfølgelig vil båden ikke klare retning og formål!  De fleste mennesker indser ikke at så længe vaner stadig lever, er det det vil afgøre om vi vil komme til helvede eller himlen.
"...... Hvad vi binder over verden, vil binde os i naturen der .....".⚽️🌈🍁🧡🐮🍱🫐


                 Ved denne lejlighed vil jeg gerne invit
ere dig til at overveje en tilbagerejse, vi alle lever.  Mennesker er skabninger af Guds mest perfekte af hele skabelsen.  Når man siger som det mest perfekte væsen, fordi mennesket gives evnen til at tænke, evnen til at bruge fornuft, evnen til at analysere, evnen til fantasi, et instinkt der ingen grænser.🥕💙🍱💗⛺️👋💚


                  Al denne evne er bestemt intet hensigt og intentioner med Skaberen, at vi er forpligtet til at bruge dem alle i henhold til hans vilje. At bruge sindet til positive ting, bruge sin mund til at udsende gode ordsprog, gerninger der beha
ger Gud, prøv altid at have et rent hjerte og altid gøre gode og velgørende gerninger for andre uanset race,trosbekendelse , samt en persons race.  Alt dette er billetten for os til at komme til himlen!!!💖🥑❤️🍞💛🐮


                 Nogen vil gå til himlen eller helvede som alle kræver os selves uophørlige anstreng
elser.  Andre, familie, venner, alle af dem kun begrænset hjælp til at bede, men den hovedbase selv.  Er du klar over, at vi alle sammen?  hvis vi indtil nu stadig er i live?
🍪💜🎗💛🍣💝💦


                 Hvorfor giver vi stadig lang levetid?  Det er bestemt ikke ingen intention af Gud at vi får mulighed til at forfine os selv. Ved denne
 lejlighed vil jeg gerne invitere jer alle til at begy
nde at komme til himlen. Gør dig selv bekendt med at tænke på gode ting, behold hvert ord for altid at fjerne ordene er gode, gør dine gode ting der behager Gud som skrevet i Bibelen, husk Guds ti bud , elsk dig selv , vogt fordi  vi er virkelig ikke vores, gør du  🥕🐮🫒🧡🍞🍆💚
           

                 Behandl altid din næste, som du elsker dig selv, uanset social status, etnicitet, tro eller race.  Jeg vil gerne dele med dig alle de måder jeg har gjort i mit forsøg på at komme din vej til himlen, som følger:💦❤️👋🍆🍣🎗🥬


                 1. Overbevis dig selv med den gode tro, at kun én i tilbedelse og den eneste til at bde om hjælp og beskyttelse af Herren Gud. Og det 
er naturligvis, at du skal have en religion / tro!🍑🍁👋💚🫒🎗


                 2.Hvis du er praktiserende katolik og afspejler passionshistorien om Jesus og gadens bønner i dagligdagen.  Kør alle kirkens komman
doer og afgiv skriftemål mindst én gang om året.🍞🧡🥑💛⛺️💗🍱


                 3.Hvis du er en trofast katolik, skal du optage bønner på din mobil som jeg har gjort, inklusive rosekransen så at når og hvor du end er endog mens i bussen, toget, flyvemaskinen også om du kan bede ved at lytte til tavs. Bed ru
tinemæssigt altid rosenkransen hver dag, bøn
nen eller bønnengel egnet himmelens dronning udnævnt time.🍆🌈🍺🧡⛺️💙💝


                 4. Bliv bekendt, du lytter til eller syn
ger salmer i leveren, både i hjemmet og når du er udenfor hjemmet.  For at forhindre det i foruroligende dæmoner eller mennesker der har til hensigt det onde mod dig, skal du bede til Faderen i himlen, til Jesus og Maria og bønnen til den hellige Mikael sådan:👋🧀🍪💜💔🍣


                 "O Sankt Mikael, kommandant for det himmelske rige, Gud velsigne dig magt til at udd
rive dæmoner og onde ånder, vogte og beskytte mig, drive onde ånder eller dårlige hensigter ud, som ønsker at forstyrre og rettet til mig og til min familie...  ... amen"
🍱🎗🧡🫒🍞💚🐮


                 5. Hver vil være ude af huset for mig selv et øjeblik for at bede til Gud, Jesus og Jom
fru Maria, til St. / Julemanden beskytter og skytsengel  om at holde dig.♥️🎗💜🍱🥕💝


                 6. Hvis et hjerte når du er kørt, forvir
rede tanker, ked af og ængstelig, luk dine øjne og reguler derefter vejrtrækningen langsomt mens du forestiller dig Jesus og Jomfru Maria stående foran dig, sagde til sig selv: "Oh, Jesus,  mig", når det var gjort ville der være fred i din sjæl.💚💙🍺🍑💔🌈🐮


                 7.Hvis du står over for en vanskeligh
ed som ikke fandt en vej ud, luk dine øjne et øjeblik forestil dig Jesus og Jomfru Maria stående foran dig og sig: ”O Jesus, O Maria, hjælp mig ...  ...".🫐💜🥕❤️🍁🍑⛺️


                 8. Hver gang ude af huset, mødes ofte med folk hvis liv de er ”fordelt”, forsøger de fattige med al oprigtighed at hjælpe dem, ikke mindst ved at give lidte penge uden at spørge deres sociale status, race eller religion.  Tag en opretstående.🥦🎗🧡🦢🌈💚🌈


                 9. Væn dig til altid at sige tak til Gud, hvis du en dag får en formue eller succes. At arbejde og tjene til livets ophold er et must for enhver person, arbejd med oprigtighed, ærlig
hed og opvejes ved at bede til Gud, "Ora et Labora".🥬🍣💜🍺💙🍞🍑🌈


                 10. Lever du på en måde, der er i modstrid med din religions lære, snyd, afpre
sning, tyveri, korruption og endda bruger hjælp fra jinn / magi / dæmoner til at søge rigdom.  Hvis du gør dette har du underskrevet en kontrakt med djævelen og skal huske at at lave en aftale med Satan intet er gratis! Satan forve
nter stadig en belønning fra dig, må din sjæl som offer eller måske en familie og dine børn!  En person, der har indgået en pagt med djævelen for hans sjæl har faktisk dykket og agiteret kontinuerligt i en livstid!
💗💛🍪🧀👋🥑♥️


                Fordi jeg havde forestillet mig, hvord
an han ville udtrykke sin sjæl efter døden!  Udover har splittet sin sjæl til djævelen, risici at blive konfronteret i den næste meget tunge ikke kun for ham selv, men også for familierne, konerne, børnene, fordi de også nyder det.
💦🍪💖🥑🧡🍓


                 11.  Hvis du deltager i en kirkegudstje
neste / messe i kirken, så bed for de levende og afdøde, hvad enten det er familie, venner eller sjæle, der ikke har haft et anstændigt sted, så deres synder er tilgivet og har fred for evigt.
🍪👋🥑♥️💚🦢🫒


                 12. Lad være med at tænke onde over for andre, hævn, jalousi måske brug sort magi eller besværgelser eller magi for at skade andre, det betyder, at du har fordoblet Herren, dine svar er meget tunge, du har brugt i en af kont
rakt  djævelen for du lever i verden.
🎗💖🍪🥦🧡🐮🌈


                 Hvis du ikke er katolik, kan bønner på bønnen justeres i henhold til din religion og tro. Så længe vi stadig trækker vejret, så længe det er en mulighed givet af Gud for at rense os selv inden det er for sent.  Husk altid, at døden kommer som en tyv om natten!!, vi ved ikke hvornår vi kalder Herren.🍪👋🥑🍑🍞💙🍆


                 Rolighedsbasen vores senere liv er indsatsen os selv, bønner fra familie, venner eller andre kun begrænset hjælp og helt sikkert terkabulnya deres bønner til os på grundlag af dom af Gud fordi kun Han er den Alvidende, alt alt. "Hvem såer vil høste ......" , Gode vaner eller dårlige vaner og ædle og ikke har omvendt vil blive videreført når vi er kaldt af Gud.  Drys dydens frø, så længe du lever, og du alene vil høste fremtiden, fordi det er god og ædel gerning faktisk er et bevis på at Gud lever i og sjæl.🍱🧄🌈💔🧀🎗


                  Skrivningen på denne blog er ikke for at skræmme jer, det er fordi jeg er tvunget til at fortælle jer alle at altid være bevidst at vores sjæle har.  Forhåbentlig kan dette være et input, der er meningsfuldt for jer alle.  Tak skal du have.👋💖🌈💜⚽️💚



⚽️🥬🍆💛🍱💦💜🍁💛🍺🫐♥️🦢💜❤️‍🔥💞💖🌈💔


No comments:

Post a Comment

4096