Thursday, March 7, 2013

💚 # Udělej si cestu do nebe #💚


✨️🤎🍉♥️🍵🥑⚜️💞🤽‍♂️💚🧸🔔🍅💜☕️🫒💙🍓🏓


                   # Udělej si cestu do nebe #

👑🔮✨️🧡🎗⚜️💞🍉🧸💚🎩⚜️🥑💙🐱🌾💜🧀♥️



                Někoho, kdo by se zajímal, jestli někdo chce jít do nebe?  odpověď musí být "Ano". Větši
na lidí ale neví, jak se dostat do nebe.  Možná bychom si mohli vzít důležité ponaučení ze svědectví některých lidí, kteří byli blízko smrti.💞🍮🤽‍♂️🎫🌾💝💦


                Pozastavili animaci, aby jasně viděli, jak je stav duší po smrti.  Někteří jsou zaneprá
zdněni neúnavným telefonem, jsou zaneprá
zdněni počítáním peněz bez ohledu na utrpení ostatních, je hazardní hry,
💙🚀🍵🔮🥦🐦💙


                Nikdo se neopil s prázdnou lahví v ruce, ani se nezaměstnával pícháním drog do paže.  Duše, které vypadají takto, jsou ty, které zemřely dříve, než mohly činit pokání. Tak je
 to s přesvědčením, které bude přirozeně úzce souviset s tím, co jsme udělali během vašeho života!💚🐡🍅⚽️🔔⚽️🍑


               Existence pekla a nebe pochází z nás lidí.  Nebude žádné peklo, pokud nebudou žádné lidské bytosti hříšné, stejně jako nebude žádné nebe, pokud se člověk sám během svého života nebude snažit dostat do nebe.
🎫✨️🩳🔮🫒❤️‍🔥💜


               Na základě osobních zkušeností a svě
dectví těch, kteří mají blízko smrti, můžeme učinit závěr , že naše duše žije po smrti pochází z toho, co děláme, dokud žijeme ve světě. To zna
mená, že to, co si myslíme, říkáme, děláme, dokud bude existovat život.  Cílem všeho, co píšu, není chlubit se nebo se mnou chlubit, niko
li ukázat, že jsem byl svatý.
🔮⚽️🦢🤽‍♂️🍮🥦💚💖


               To vše je proto, že se s vámi chci sdílet, že vám všem možná možná pomoci účastnit a také vytvořit svou cestu do nebe na základě mé vlastní osobní zkušenosti, kteří zažili „cestu“ mezi sny a sny a jejich svědectví nikdy nebyla pozastavená animace o životě po smrti , což se jasně odráží v povaze tamního života.
🍆🍅🍓🍄🟢💞🌈♥️


                Ti, kteří se během jeho života zaplnili černými prostěradly, a tak také nebudou mít později čas činit pokání na shledanou, zlozvyky budou pokračovat a to je potěší její mučení.
Pokud se až dosud najdou lidé, kteří si myslí, že po smrti té doby je konec, je to špatné!!  Skute
čný život je život po smrti, naše duše žijí v divočině, protože ve věčnosti je život!  a to vše vyžaduje naše vlastní boje.
🧀🍅🤎🍄💙🍣🦢


                Je klam, když někdo řekne dost s věrou v Boha bez jakéhokoli úsilí z vaší strany pak to půjde do nebe.  Je víra bez skutků k ničemu?  skutek je účelem dobrých skutků je jistě vhod
né, o čem se učí v písmech. Možná pro vás všechny může být užitečná zkušenost z „cesty“, kdy jsem jedné noci mezi sněním a nesněním najednou byl na velmi velké lodi a stále jsem na okraji doku a připravoval jsem se k odjezdu.
🟢👑🧡🤽‍♂️🍅⛺️🍆


                Prošel jsem se po palubě lodi, dobře jsem to viděl na celé palubě s lidmi z různých národů existuje skupina lidí pocházejících z Evropy je vidět podle barvy jejich pleti a blond vlasů. Podobně je vidět skupinu lidí přicházející z Asie a Latinské Ameriky a dokonce i skupinu lidí z Blízkého východu, je to vidět z jejich  oblečení v podobě bílého rouchu a bílé látkové pokrývky hlavy!, vypadají velmi vesele smích  navzájem.✨️🌾🩳🤎🍆🥕🍱


                Najednou velmi hlasitě kvílí sirény.  Všichni horečně hledali dveře do prostorů na lodi.  Zdá se, že už vědí, do kterých dveří vstou
pí.  Když jsem viděl, že všichni zaneprázd
nění lidé nacházejí každé dveře, poté jsem se za nimi pokoušel následovat. Nejprve jsem se poku
sil sledovat skupinu lidí z Evropy, ale rychle oka
mžitě zavřel dveře a nemohu do nich vstoupit.  Podobně jsem se snažil sledovat skupinu lidí přišla z Asie, kvůli zavřeným dveřím nemůžu jet příliš rychle.🥦🥑🎁🍄💙👋🍞


               Situace byla velmi napjatá a v tu chvíli jsem cítím velmi vyděšený , protože lidí, které jsem předtím viděl, prošlo jejich dveřmi , zatím
co zvuk naříkajících sirén je stále velmi hlasitý. Obloha pomalu začala černat jako přijdou velké bouře a žiju sám na palubě lodě.  Pak jsem běžel do všech rohů paluby lodi a viděl skupinu lidí z Blízkého východu vstupovat do dveř,
🩳💜🤽‍♂️🍅⚽️🧡❤️


               rychle ihned se zařadím do zadní řady , ale stejně najednou okamžitě zavřel dveře.  Možná si dokážete představit, že byste v té době žili na palubě samotné lodi. Pak jsem spadl na molo, když jsem běžel od přídě směrem k zádi lodní dráhy, kdo ví, že dveře jsou stále otevřené. Můj dech byl tak bez dechu, protože jsem žil sám, kdo zůstal mimo loď.💙🐡⚽️🧸💞🌈💜


                Zdá se, že většina můstku již je zvedn
utá.  Zatímco jsem usilovně běžel, snažil jsem se spatřit možná dveře, do kterých jsem vstoupil, a ukázalo se, že v blízkosti přídi lodě je stále mož
né vstoupit i když šířka asi dvě stopy při poma
lém zavírání! Brzy jsem rychle vyběhl na prkno gangu, který žije jedině, kdo nebyl na výšce.  Jakmile se loď přiblížila ke dveřím, rychle jsem skočil do člunu a mé tělo se válelo po podlaze lodi.🍅🌾🫒👑🍓💔💙


               Najednou za dveřmi lodi zazněl hlas: „Díky bohu, že nejdeš pozdě.“ Pak jsem se probudil se stále zadýchaným dechem a zpoce
ným jako člověk, kterému došly berkilo nohy! Pouze doteď jeden člověk, kterému o „cestě“ řekl to je moje mamina a moje matka zemřela. Skutečný příběh toho, co jsem zažil, byl záměrně, který jsem vám vyprávěl , abych vám všem připomněl , že po smrti určitě půjdeme na nějaké místo.🍓🤎💞🦢⚽️🐮🍣


                Obrázek lodi nám má připomenout, že naše duše půjdou po smrti do cíle!  A určitě vyžaduje naši úsilí a naší úsilí. Podobně i další příběh, který jsem zažil, jednou pozdě v noci ve spánku náhle přede mnou jasně odhalil mého příbuzného , který seděl nad velmi malým loďem bez jakéhokoli vodáku s tmavým pozadí začaly řvát hromy jsou velmi děsivé, moji příbuzní, že tomu dám začáteční „A“, je viděno sedět s obličeje zasklenou s prázdným zhlédnutím. 🧸🤽‍♂️🧀👑🩳🍓🫒


               V tu chvíli jsem se ho zeptal: „Proč jez
díš na lodi, ale ne vesla?  !  O několik dní později jsem dostal zprávu, že moji příbuzní jsou mrtví při pobodání lidí!, Potřebuji vědět, že život mýchpříbuzných nikdy nepřišel do kostela , každodenní život je sázka a opilý mabukkan!  Smrt včetně náhlé  úmrtí a není čas se opravo
vat!✨️🫒⚽️🦢💞🍺♥️


                Jsem dost starý na to, abych analyzoval zobrazení svých příbuzných, kteří tehdy seděli na velmi malém člunu a bez veslařů!, dokážete
 si představit, že by jedna loď a žádní veslaři?  samozřejmě člun nevyjasní směr a účel! Většina lidí si neuvědomuje, že dokud jsou návyky stále živé, právě to určí, zda půjdeme do pekla nebo nebe.  „...... Co svážeme na světě, to nás sváže v přírodě tam .....“.💜🐱🤎🦢🐡🫐🧡


                Při této příležitosti bych vás rád pozval, abyste se zamysleli nad zpáteční cestou, kterou všichni žijeme.  Lidé jsou stvoření nejdokon
alejšího Božího stvoření.  Řekněme jako nejdo
konalejší stvoření, protože člověku je dána schopnost myslet, schopnost používat uvažo
vání, schopnost analyzovat, schopnost před
stavivosti, instinkt, který nemá žádné hranice.🍆🐡🏓💞🌾🥦🌈


               Všechny tyto schopnosti rozhodně nejsou žádným záměrem a záměrem Stvořitele, protože se od nás vyžaduje, abychom je všechny používali podle Jeho vůle. Používat mysl k poz
itivním věcem, používat ústa k vynášení dobr
ých výroků, skutků, které se líbí Bohu, snažte
 se mít vždy čisté srdce a vždy dělat dobré a charitativní skutky pro ostatní bez ohledu na rasu, vyznání, stejně jako rasu člověka.  To vše je vstupenka, abychom se dostali do nebe!!!
🧀♥️💜🎁🔮💖❤️‍🔥


                Někdo půjde do nebe nebo do pekla, a to vše vyžaduje neustálé naší úsilí.  Ostatní, rodina, přátelé, ti všichni pomáhají modlit se pouze omezeně, ale hlavním základem jsme my sami.  Uvědomujete si my všichni?  pokud jsme dosud naživu? Proč stále poskytujeme dlouho
věkost?  není jistě žádným záměrem Boha, že jsme byli dáni příležitost se zdokonalit. Při této příležitosti bych vás všechny rád pozval, abyste se vydali na cestu do nebe.🎗🤽‍♂️✨️🐱🟢🥬💛


                Od nynějška se seznamte, abyste mysle
li na dobré věci, dodržujte každé slovo, abyste vždy odstranili slova jsou dobrá, dělejte své dobré věci, které se líbí Bohu, jak je napsáno v Bibli, pamatujte na Desatero Božích přikázání, milujte se, střežte se, protože  opravdu nejsme naši, ubližuješ si a cedíš si věci, které nejsou dobré, např. pití, drogy a tak dále.
🍅💞🦢🎫☕️🍞♥️


                Vždy se ke svému bližnímu chovejte tak, jak se máte rádi, bez ohledu na sociální postavení, etnickou příslušnost, přesvědčení nebo rasu.  Chci se s vámi podělit o všechny způsoby, které jsem udělal ve své snaze dostat se do nebe, takto:💦⛺️❤️‍🔥⚽️💔💙💛


               1. Přesvědčte se s dobrou vírou, že jen jeden uctívá a jediný může požádat o pomoc a ochranu Pána Boha. A to je samozřejmě musíte mít náboženství / víru!🎁🧡🩳🍮💚🍱


                2. Pokud jste praktikující katolíci a odrážíte pašijový příběh Ježíše a prosby na kříži v každodenním životě.  Alespoň jednou ročně řiďte všechna církevní přikázání a vyznejte se.
🧀♥️🔮🧸🐱💗💚


                3. Pokud jste věrný katolík, nahrajte si modlitby do mobilu tak jako já, včetně růžence , abyste kdykoli a kdekoli byli i v autobusu, vlaku
, letadle, i když se můžete modlit posloucháním potichu modlil . Pravidelně vždy se modlete růženec každý den, modlitba nebo modlitební anděl vhodná královna nebes stanovená hodina. 🐡🍅🎁🧡🤎💞💙


                4. Zjistěte, že posloucháte nebo zpíváte chvalozpěvy v játrech, jak doma, tak i mimo domov.  Abyste tomu předcházeli u rušivých démonů nebo lidí, kteří s vámi zamýšleli zlo, modlete se k Nebeskému Otci, k Ježíši a Marii a modlitbu ke svatému Michaelovi takto:
🚀🔔💞🫒🏓❤️🍑


               „Ó, svatý Michaeli, veliteli nebeského království, Bůh ti žehnej sílu vyhánět démony a zlé duchy, střež mě a ochraňuj mě, vyháněj zlé duchy nebo zlé úmysly, kteří chtějí vyrušovat a obracet se na mě a moji rodinu...  ... Amen"
✨️🟢🫒🍉⚜️👋🫐


                5. Každý bude na chvíli pryč z domu sama pro sebe zkus pomodlit k Bohu, Ježíši a Panně Marii, ke svatému / Santovi Ochránci a andělu strážnému  , aby tě zachovali.
🧸💞🤽‍♂️🎿🩳💚🐮


               6.Pokud jsi srdce , když jsi rozrušená, zmatené myšlenky, smutná a úzkostná, zavři oči a potom reguluj pomalé dýchání a přitom si představuj, že před tebou stojí Ježíš a Panna Maria  já“, když se to stane, bude ve vaší duši mír.⚽️🥑💙🏓🐱🍺🍓


               7. Pokud čelíte obtíži , která nevede vyřešit , zavřete na chvíli oči představte si Ježíše a Pannu Marii , které stojí před vámi, a řekněte: „Ó Ježíši, Ó Maria, pomoz mi....  ......".
🔔🐡💞🧸🦢🎗🍆


                8. Pokaždé, když jste mimo dům, se často setkávejte s lidmi, jejichž život jsou „znevýhodněni“, s chudými, se vší upřímností se jim snažte pomoci, v neposledním případě tím, že poskytnete malé peníze, aniž byste se ptali na jejich sociální postavení, rasu nebo náboženství.  Postavte se vzpřímeně.
🤎🔮🌾🫒☕️💖🧡


                9. Zvykněte si vždy děkovat Bohu, když jednoho budete mít jmění nebo úspěch. Praco
vat a vydělávat si na živobytí je nutností pro každého člověka, pracovat s upřímností, poctivostí a kompenzovat modlitbou k Bohu „Ora et Labora“.🚀🍮🍵🍵🤽‍♂️🏓🍞


                10. Živíte se způsobem, který je v rozporu s naučením vašeho náboženství, podváděním, vydíráním, krádežemi, korupcí a dokonce využíváte pomoc džinů / magie / démonů k hledání bohatství.  Pokud to uděláte, podepsali jste smlouvu s ďáblem a musíte mít na paměti, že uzavření smlouvy se Satanem není nic zadarmo!🧸🍓🍉🎩👑💛🥕


                Satan od vás stále očekává odměnu , ať vaše duše jako oběť nebo možná rodina a vaše děti!  Někdo, kdo uzavřel smlouvu s ďáblem pro svou duši , ve skutečnosti se potopil a nepřetržitě po celý život !🏓🫒💙🥑☕️🍅🦢🍞


                Protože jsem si představoval, jak by po smrti uvedl svou duši!  Kromě toho, že rozdělil svou duši pro ďábla, je v příštích velmi těžké riziko, že bude čelit nejen jemu samotnému, ale také rodinám, manželkám, dětem, protože se také těší.💞🎗🐱🧸🍓❤️💜


                11.  Pokud se v církvi účastníte bohosl
užby/mše, modlete se za živé a zesnulé, ať už za rodinu, přátele nebo duše, které neměly slušné místo, aby jim byly odpuštěny hříchy a měli navždy pokoj.⚽️🚀🍆🎫🦢🍣💙


                12. Nepřemýšlejte zlo k druhým, pomstu , závist možná použití černé kouzly nebo kouzla nebo kouzla k ublížení druhým,  znamená , že máte dvojnásobného Pána , vaše odpovědi s velmi silným pokrytím  ďábel pro vás žije ve světě.🟢🐡🩳🎿🤽‍♂️🍣💙


               Pokud nejste katolík, modlitby u modli
tby můžete upravit podle vašeho náboženství a víry. Dokud ještě dýcháme, dokud je to příleži
tost daná Bohem, abychom se očistili, než bude příliš pozdě.  Vždy pamatujte, že se blíží smrt jako zloděj v noci!!, nevíme , kdy budeme vzývat Pána.🍮💙🥑⚜️🎩🍪🌈


                Klid základ našeho pozdějšího života je naším úsilím, modlitbami od rodiny, přátel nebo jiných pouze omezená pomoc a určitě terkabu
lnya jejich modlitby k nám na základě úsudku Boha protože pouze On je vševědoucí, všechno .⚽️🍮🫒☕️🍆❤️‍🔥💚


                „Kdo zasévá, bude sklízet......“, dobré zvyky nebo špatné návyky a šlechetní a nečinili pokání se přenesou, když nás Bůh povolá.  Kropte semena ctnosti, dokud jste naživu a vy sami budete sklízet budoucnost, protože je dobrý a ušlechtilý skutek je ve skutečnosti důkazem toho, že Bůh žije uvnitř a v duši.
🍓🧸🐱🎗💞🍑🎗


                Psaní na tomto blogu vás nevyděsit je to proto, že já já jsem nucen  vám všem říci , abyste si vždy uvědomovali , co mají naše duše.  Doufejme, že to může být vstup, který je pro vás všechny smysluplný.  Děkuji.👑🎩🧸🍉⛺️💞



🚀🎿⚜️🤎✨️🎁🏓🧡💞🔮🥑🍉🎫♥️🍆🎩🚀💚🍮





























































No comments:

Post a Comment

4096