Thursday, January 18, 2018

🚀 # Пройдіть свій шлях на небеса #🚀


🎫🍮🤎🌾⚜️🔮🦢🧀💙🌾⚜️🎿💜🍵🔔🍉💞🎿💚

         # Пройдіть свій шлях на небеса #

🏓⚽️🫒🐡🐱♥️🍄🍅🔮🤎🧸🟢🧡🥑💙✨️⚽️💚🥦



                Будь-яка людина, яка задається питанням, чи хочеш потрапити на небеса?  відповідь має бути "Так". Але більшість людей не знають як потрапити на небеса.  Можливо, ми можемо винести кілька важ
ливих уроків зі свідчень деяких людей, які були при смерті.🥑🤎⚜️💞💙


                Вони призупинили анімацію, щоб чітко побачити стан душ після смерті.  Деякі невпинно зайняті телефоном, є зайняті пере
рахуванням грошей, незважаючи на страждання інших, є азартні ігри,
♥️🌾🫒💚🍵


                Ніхто не напився з порожньою пля
шкою в руці, навіть зайнятий введенням наркотиків в руку.  Душі, які так виглядають, це ті, хто помер, не встигнувши покаятися.
Тож це з переконанням, яке, природно, буде тісно пов’язане з тим, що ми робили, коли ви ще живі!🍆🧸💞💙🦢


               Існування пекла та раю походить від нас, людей.  Не буде пекла, якщо немає гріш
них людей, як не буде раю, якщо сама люд
ина протягом свого життя не намагатимет
ься потрапити на небо.
🐡🧀🎁🍵🎿


               Ґрунтуючись на особистому досвіді та свідченнях тих, хто був на межі смерті, ми можемо зробити висновок, що наша душа живе після смерті, походить від того, що ми робимо, поки ми живемо на цьому світі.🍉🦢⚜️🍵🟢


               Таким чином означає що те, що ми думаємо, ми говоримо, ми робимо поки є життя все одогось відповідально !.  Мета всього, що я пишу — не вихвалятися чи мною, а не показати, що я святий. Все це 
тому, що я хочу поділитися з вами, можливо, я зможу допомогти вам усім взяти участь, а також пройти свій власний шлях до раю на основі мого власного досвіду,🎩👑💙🎿⚽️


               які пережили "мандрівку" між мрі
ями і мріями, і їхні свідчення ніколи не були припиненою анімацією про життя після смерті яке чітко відображається в природі життя там.🍵✨️🌾🤎🤽‍♂️


                Ті, хто протягом свого життя напо
внився чорними аркушами і тому не встиг
нуть потім покаятися в прощанні, погані звички будуть продовжувати і це було приємно для неї мучити.💞⚽️🧀🤽‍♂️🔔


               Якщо до сьогодні є деякі люди, які думають, що після смерті потім закінчився, таке мислення хибне!!  Дійсно, справжнє життя — це життя після смерті, наші душі живуть у дикій природі, тому що є життя у вічності!  і все це вимагає нашої власної боротьби.🤎⚜️🧡💜🩳


                Це помилка, якщо хтось каже доси
ть просто вірити в Бога без будь-яких зусиль від себе тоді це піде на небеса.  Віра без діл марна?  вчинок є метою добрих вчинків безперечно доречним про це вчить у Священному Писанні.🤽‍♂️🎿⚽️🔔🎁


               Можливо, досвід «мандрівки» Я мож
у бути корисним для всіх вас, коли однієї ночі між сном і не сном раптом я був у дуже великому кораблі і все ще був на краю прич
алу готуючись відплисти.
🎫🚀💚🟢🎁


               Я прогулявся по палубі корабля, чітк
о видно на повній палубі серед людей з різн
их націй є група людей з Європи це видно по кольору їхньої шкіри та світлого волосся.🦢💙🎗🌾☕️


               Подібним чином можна побачити групу людей, що прибули з Азії та Латинс
ької Америки, і навіть групу людей із Близ
ького Сходу, це видно з їхнього одягу у виг
ляді білого халата та головного убору з білої тканини! Вони виглядають дуже весело, сміючись  один одного.🧸🫒🎁🔔💙


                Раптом сирени виють дуже голосно.  Усі несамовито шукали двері до приміщень на кораблі.  Здається, вони вже знають, у які двері увійдуть.  Бачачи, як усі зайняті люди знаходять усі двері, я спробував піти за ними.💞✨️🎗🥑🍮


                Спочатку я спробував стежити за групою людей з Європи, але швидко зачи
нив двері негайно і я не можу увійти.  Так само я намагався стежити за групою людей, які приїхали з Азії, я не можу йти надто швидко через зачинені двері.
🍮🌾♥️🟢⚽️


               Ситуація була дуже напруженою моментом і я відчуваю дуже страшний той час, оскільки люди я бачив раніше дуже багато пройшли крізь їхні двері, в той час як звук виття сирен все ще дуже важкий.
🐡🏓🐱🧡👑


                Небо повільно почало чорніти як великі шторми відбудуться і я живу сам на палубі корабля.  Тоді я обійшов усі кутки палуби корабля, побачив групу людей з Бли
зького Сходу, які заходять у двері,
☕️🍉🎿🥑🎗


                швидко я відразу поставив себе в задній ряд, але так само раптово негайно зачинив двері.  Можливо, ви можете собі уявити, якби ви жили в той час на палубі самого корабля.🐱♥️🧸👑🩳


               Тоді я впав на пірс, під час бігу від носа до корми рейки корабля хто знає, що двері все ще відкриті. Моє дихання було таким задиханим, тому що я жив один, хто залишився поза кораблем.🧡🎁🫒⚽️🟢


                Здається, більша частина трапа вже піднята.  Наполегливо бігаючи, я намагався побачити, чи можуть бути двері, у які я увій
шов, і виявилося, що біля носа корабля є две
рі, у які можна увійти, навіть якщо ширина близько двох футів під час повільного руху зачиняється!🦢🏓💙🌾⚽️


                Незабаром я швидко побігла по тра
пу, які живуть тільки один, хто не був на підвищенні.  Як тільки корабель наблизився до дверей, я швидко стрибнув у човен, моє тіло покотилося по підлозі човна. Раптом голос з-за дверей корабля: "Слава Богу, ти не запізнився".  Тоді я прокинувся з все ще задиханим і потіючим, як людина, яка вибігла беркіло футів!
⚜️☕️🐱♥️🧸


                Лише поки що одна людина, якій я розповіла про "подорож" це моя мама і моя мама померла. Справжню історію того, що я пережив, я навмисно розповів вам, щоб нагадати вам усім, що після смерті ми обов
’язково підемо кудись. Зображення корабля нагадує нам, що після смерті наші душі відправляться до пункту призначення!  І для цього, звичайно, потрібна наша боротьба та зусилля.
🍉🌾💙🤽‍♂️🔔🍆


                Подібним чином, інша історія, яку я пережив, одного разу пізно вночі уві сні раптом ясно виявив перед собою мій родич, який сидів над дуже маленьким човном без жодного катера з фоном темне небо почало ревіти з громом дуже страшно, мої родичі що я ставлю це ініціалом "А", бачено сидять з його обличчям засклені від порожнього погляду.🩳🎁🫒⚽️🟢🧀


                Тоді я запитав його: «Чому ти ката
єшся на човні, але немає веслярів?, І взагалі човен яким ти користуєшся дуже малень
кого розміру?», Оскільки мої родичі не поч
ули мого запитання, його очі тупо дивилися перед собою  !  Через кілька днів отримав звістку що мої родичі загинули в різаннях людей!,🥦♥️🧡✨️🍉


               Потрібно знати, адже життя моїх родичів ніколи не приходило до церкви, щоденне життя – це азартна гра та п’яний мабуккан!  Смерть, у тому числі раптова, і немає часу, щоб виправити себе!
🥦💚🔮🟢🐱🍓


               Я достатньо старий, щоб проана
лізувати зображення моїх родичів, які тоді сиділи на маленькому човні без веслярів! можете уявити якби один човен і жодного весляра?  звичайно, човен не буде яснити напрямок і мету!⚽️🎿♥️💙🏓


               Більшість людей не усвідомлюють, що поки звички ще живі, саме це визна
чатиме, чи ми потрапимо в пекло чи на рай. «...... Що ми зв’яжемо над світом, те зв’яже нас у природі…».🎗🥑♥️🔮🎿


                З цієї нагоди я хотів би запросити вас поміркувати про зворотний шлях, який ми всі живемо.  Люди є створінням Божого найдосконалішого з усіх творінь.  Мовлячи, як найдосконаліша істота, бо людині дана здатність мислити, здатність до роздумів, здатність аналізувати, здатність уяви, інстинкт безмежний .🎁☕️🤎🍉🏓


                Усі ці можливості, безумовно, не є метою та наміром Творця, що ми повинні використовувати їх усі відповідно до Його волі. Використовуючи розум до позитивних речей, використовуючи свої уста для  добрих висловів, вчинків, які приємні Богу,🌾☕️🍮🩳🔮


                намагайтеся завжди мати чисте серце і завжди робити добрі та благодійні справи для інших незалежно від раси, віросповідання,  а також раси людини.  Все це для нас квиток на рай!!!🍆🚀🔮🧀🎩


                Хтось піде на рай чи в пекло, що все вимагає безустанних зусиль від нас самих.  Інші, родина, друзі, всі вони лише обмежено допомагають молитися, але основна основа ми.  Розумієте, ми всі?  якщо досі ми ще живі?🧡🍮✨️🫒💞


               Чому ми все ще даруємо довголіття?  безумовно Божий не намір щоб нам дано можливість удосконалити себе. З цієї нагоди я хотів би запросити вас усіх розпочати свій шлях до раю.💙🥦💚🤎🍉


                Відтепер навчись думати про хорош
і речі, зберігай кожне слово, щоб завжди видаляти слова хороші, роби свої добрі речі, які приємні Богу, як написано в Біблії, пам’ятай про десять заповідей Божих, люби себе, бережи, тому що  ми дійсно не наші, чи ви робите шкоду і цемаркаєте собі речами, які недобрі, наприклад випивкою, наркотиками і так далі.🩳☕️🔮🦢🐱


                Завжди ставтеся до свого ближнього так, як ви любите себе, незалежно від соціа
льного статусу, етнічної приналежності, переконань чи раси.  Я хочу поділитися з вами всіма способами, які я зробив, намаг
аючись потрапити на небеса, а саме:
🏓🥦💚♥️🍮


               1. Переконайте себе з доброю вірою, що тільки в поклоні і є єдиний просити допомоги і захисту в Господа Бога.  І це, 
звичайно, ви повинні мати релігію / переконання!🍓✨️🍅💞⚽️


                2.Якщо ви практикуючий католик і відображаєте історію страстей Ісуса та мол
итви на перехресті вулиць у повсякденному житті.  Виконуйте всі команди церкви і сповідайтесь принаймні раз на рік.
💙🤽‍♂️💚🧡🍮


                3. Якщо ви вірний католик, запиш
іть молитви у свій мобільний як я зробив включаючи розарій так, щоб будь і де ви були навіть в автобусі, поїзді, літаку навіть якщо ви можете молитися слухаючи він молився мовчки. Регулярно завжди моліт
ься розарій кожного дня, молитва або молитва ангел відповідна година небесної цариці.
🍅👑🧡🎫🔔


                4. Познайомтеся, як ви слухаєте чи співаєте гімни в печінці, як удома, так і поза домом.  Щоб попередити це в тривожних демонів або людей, які замишляють тобі зло, помолись Отцю небесному, Ісусу і Марії і молитву Святому Михаїлу так:
🤽‍♂️🐱⚽️💞🫒


               «О Святий Михаїле, воєначальник небесного царства, Бог благословить тобі силу виганяти бісів і злих духів, охороняй і захищай мене, виганяй злих духів або злі наміри які хочуть порушити і адресовані мене і до родини мої ...  ... амінь"
🎫🎁✨️🍮♥️


                5. Кожен буде поза домом сам на мить спробуйте помолитися Богу, Ісусу та Діві Марії, Святому / Діду Діду покровителю і янголу-охоронцю щоб берегли вас.
🧸⚜️🔔🎗💞


               6.Якщо серце, коли ви засмучені, зап
лутані думки, сумні та тривожні, закрийте очі, а потім повільно відрегулюйте дихання, уявляючи Ісуса та Діву Марію, що стоять перед вами, сказав собі: «О Ісусе, о Маріє  мене", коли б це сталося, у твоїй душі був би спокій.👑☕️🥑🧸💚


                7.Якщо ви зіткнулися з труднощами, з яких немає виходу, закрийте на мить очі, уявіть Ісуса та Діву Марію, що стоять перед вами, і скажіть: «О Ісусе, о Маріє, допоможи мені...  ...".🎿🐡💜🧡🫒


                8. Кожного разу, виходячи з дому, часто зустрічайтеся з людьми, чиє життя «знедолене», бідняками, щиро намагайтеся їм допомогти, не в останню чергу, давши трохи грошей, не питаючи про їх соціал
ьний статус, расу чи релігію.  Візьміть вер
тик.🥑💜🫒🟢⚽️


               9. Звикайте завжди казувати спасибі Богу, якщо одного разу ви отримаєте статок або успіх. Працювати та заробляти на життя є обов’язковим для кожної людини, працю
вати з щирістю, чесністю і компенсацією молитви до Бога, "Ora et Labora".🥦💜💙🫒🔔


               10. Чи заробляєте ви на життя способ
ом, що суперечить вченням вашої релігії, обманом, вимаганням, крадіжкою, корупці
єю та навіть використовуєте допомогу джинів/магії/демонів для пошуку багатства.  Якщо ви це зробите, ви підписали договір із дияволом, і вам потрібно пам’ятати, що в угоді з сатаною немає нічого безкоштовного!🎿🐡🍵⚜️🟢


               Сатана все ще чекає винагороди від вас, нехай ваша душа жертви або сім’я та ваші діти!  Той, хто уклав угоду з дияволом за свою душу, насправді занурював і хвилю
вав безперервно протягом все життя!
🍓🟢🤎🧡🍮


               Тому що я уявляв як він розкаже сво
ю душу після смерті!  Крім того, розкололи свою душу до диявола, ризикує зіткнутися в наступному дуже важко, не тільки для себе, але і для сімей, дружин, дітей, тому що вони також насолоджуються.
🦢🥦🐱🔮⚽️


               11.  Якщо ви відвідуєте церковну службу / Месу в церкві, моліться за живих і померлих, будь то родина, друзі чи душі, я
кі не мали пристойного місця, щоб їхні гріхи прощено і мали мир назавжди.
🎗🔔🧀🫒🍵


                12. Не думайте зло іншим, помста, ревнощі можливо використовуючи чорну магію або заклинання або магію для шкоди іншим, це означає у вас подвійний Господь, ваші відповіді дуже велике покриття в нас
тупному оскільки ви підписали контракт з  диявол для вас живе на світі.
🍮🫒⚽️🔮🧡


                Якщо ви не католик, молитви до молитви можуть відкоригуватися відповідн
о до вашої релігії та переконань. Поки м
и ще дихаємо, поки це можливість, дана Богом, очиститися, поки не пізно.  Завжди пам’ятайте, що смерть приходить як злод
ій вночі!!, ми не знаємо, коли будемо призв
ати Господа.🐡⚽️✨️💞🔮


                Основою спокою наше подальше життя є наші зусилля, молитви родини, друзів або інших лише обмежена допомога і, звичайно, теркабульня їхніх молитв до нас на основі суду Божого оскільки лише Він — Всезнаючий, усе все.🍵🤎🐱⚜️💜


               «Хто посіє пожне .....», Хороші звички чи погані звички і благородні і не покаялися перенесуться коли нас покличе Бог. Посипай
те зерна чесноти поки ви живі, і ви само по
жнете майбутнє, тому що це добрий і благор
одний вчинок насправді є доказом того, що Бог живе всередині і в душі.
💞🍅🍄♥️💙


                 Написання в цьому блозі не для вас налякання, це тому, що я вимушений повіст
и вам усім завжди знати, що мають наші душі.  Сподіваємось, це може бути вхід, який матиме значення для вас усіх.  Дякую тобі.🌾🧀🎿🔮🍅💞




🍓🦢🍆💞🎁💚🌾🐱🧸🧡🔮🤽‍♂️🩳💙🌾🏓🎩💜🍮


No comments:

Post a Comment

4096