Thursday, January 18, 2018

🦢# Pojdite v nebesa #🦢


🤽‍♂️⚽️🎀💔🥦💜🍕🏀✨️🫑💙🌾🎁🧀🟢🍞🤽‍♂️🎫💚

                      # Pojdite v nebesa #

🍆⚽️🍅💙✨️🏀♥️🍵🍨🍕🥬🍮🫒🦢💜✨️🤽‍♂️💚🍣



                 Vsaka oseba, ki se sprašuje, ali kdo, če si želi iti v nebesa?  odgovor mora biti "da". Toda večina ljudi ne ve, kako iti v nebesa.  Mogo
če lahko izvlečemo nekaj pomembnih naukov iz pričevanj nekaterih ljudi, ki so bili na koncu smrti.
🎀🍁🍆🪅🍞

                 Prekinili so animacijo, da bi jasno vide
li, kako je stanje duš po smrti.  Nekateri so zapos
leni s telefonom neusmiljeno, tam so zaposleni s štetjem denarja ne glede na trpljenje drugih, tam je igre na srečo,🏕🍂🫒🍃🦕🍞

                 Nihče ni bil pijan s prazno steklenico v roki, niti ni bil zaposlen z vbrizgavanjem drog v roko.  Duše, ki izgledajo tako, so tiste, ki so umr
le, preden so se lahko pokesale.
🦕🛩🌟🦋🌺🍮

                 Torej s prepričanjem, ki bo seveda tesno povezano s tem, kar smo storili, ko ste bili še živi! Obstoj pekla in nebes, vsi izvirajo iz nas ljudi.  Ne bo pekla, če ne bo grešnih ljudi, prav tako ne bo nebes, če se človek v svojem življenju ne bo trudil, da bi prišel v nebesa.
✨️🍣🌻🌺🍞

                 Na podlagi osebnih izkušenj in pričeva
nja tistih, ki so bili v smrti, lahko sklepamo, da naša duša živi po smrti izhaja iz toga, kar poč
nemo, dokler živimo na svetu.
🪅🦋🍃⚘️✈️🐳

                 To pomeni, da to, kar mislimo, rečemo, naredimo, dokler obstaja življenje, bomo neke
ga dne odgovorni!.  Cilj vsega, kar pišem, ni, da me hvališ ali hvališ, ne pa da pokažeš, da sem svetnik.🩳💜🍄🧀✈️🦢🏵

                Vse to je zato, ker želim deliti z vami vsemi mogoče bi lahko pomagal vam vsem da bi lahko sodelovali kot tudi da si uredite svojo pot v nebesa na podlagi moje osebne izkušnje,
🌈🐳🥔🍆🫒🌟

                ki so izkusili "potovanje" med sanjami in sanjami, njihova pričevanja niso bila nikdar začasno prekinjena animacija o življenju po smrti ki se jasno odraža v naravi tamkajšnjega življenja.🦢🥔🍵⚘️🫑

                 Tisti, ki so se v življenju polnili s črni
mi rjuhami in tako ne bodo imeli časa, da bi se pozneje pokesali v adijo in adijo, bodo slabe navade nadaljevali in ji je bilo v veselje mučiti.
🏕🏖✈️🛩🌟🌈

                 Če do sedaj obstajajo nekateri ljudje, ki mislijo, da je po smrti odšel, je konec, je to raz
mišljanje napačno!!  Resnično je pravo življenje življenje po smrti naše duše živijo v divjini ker obstaja življenje v večnosti!  in vse to zahteva naš lastni boj.🌾🌼⚘️🍁🍂🍃

                 Zmota je, če nekdo reče dovolj s tem, da samo verjame v Boga, brez kakršnega koli truda samega sebe, potem pa bo šlo v nebesa.  Vera brez del je nekoristna?  dejanje je namen dobrih del, je gotovo primerno, kar učijo v svetih spisih.🦕🐳🦋🏵🌺

                 Morda izkušnja "potovanja" I lahko koristi za vse vas, ko neko noč med sanjanjem in nesanjam nenadoma sem bil v zelo veliki ladji in še vedno na robu pristanišča in se pri
pravljam na odhod.🍨🍄🫑🧀🍕

                 Imel sem sprehod po palubi ladje, jasno viden na polni palubi  pri ljudeh iz razli
čnih narodov, obstaja skupina ljudi ki prihajajo iz Evrope se vidi po barvi polti in svetlih las.🫒🍵🥔🦢🪅🍮

                Podobno vidimo skupino ljudi, ki pri
hajajo iz Azije in Latinske Amerike, in celo sku
pino ljudi z Bližnjega vzhoda, to je razvidno iz njihovih oblačil v obliki bele halje in pokrivala iz belega blaga! Videti so zelo veseli in se sme
jejo  drug drugega.🩳💜🎀✨️♥️🍣

                 Nenadoma sirene zavijajo zelo glasno.  Vsi so mrzlično iskali vrata v prostore na ladji.  Zdi se, da že vedo, na katera vrata bodo vstopili.
  Ko sem videl, da vsi zasedeni ljudje najdejo vsaka vrata, sem poskusal jim slediti.
🟢🏀🍞🍆🧀🍄

                 Najprej sem poskušal slediti skupini ljudi iz Evrope, vendar sem hitro zaprl vrata in ne morem vstopiti.  Podobno sem poskušal sledi
ti skupini ljudi, ki so prišli iz Azije, ne morem iti prehitro, ker so vrata zaprta.
👑🩳🔮🎄💔

                 Situacija je bila zelo napet trenutek in takrat se počutim zelo prestrašeno ker je ljudi, ki sem prej videl zelo veliko prišlo skozi njihova vrata, medtem ko je zvok zavijajočih siren še vedno zelo težek.🍞🍣💚🐡🥑🍕

                 Nebo je počasi postalo črno, kot da se bodo zgodile velike nevihte in živim sam na krovu ladje.  Nato sem tekel naokrog do vseh vogalov krova ladje, videl skupino ljudi z bliž
njega vzhoda, kako vstopa na vrata,
🎀💜🥔🧀🍅

                 hitro sem se takoj postavil v zadnjo vrsto, ampak prav tako nenadoma takoj zaprl vrata.  Mogoče si lahko predstavljate, če bi tak
rat živeli na krovu same ladje.
🍆💔✨️🍕🏀🍵

                 Nato sem padel v pomol med tekom od premca proti krmi ladijske tire kdo ve da so vra
ta še odprta. Moj dih je bil tako brez sape, ker sem živel sam, ki je ostal zunaj ladje.
⚽️🌾🍮🥑🪅♥️

                 Zdi se, da je večina stopnišča že dvign
jena.  Medtem ko trdo tečem sem poskušal videti morda so vrata v katera sem vstopil, in izkazalo se je da obstajajo vrata blizu premca ladje v katera je še vedno mogoče vstopiti čep
rav širina približno dveh čevljev med počasnim gibanjem zapirajo!🏀🍕💙🎄🔮

                 Kmalu sem hitro potekel po pohodu, ki živi samo eden, ki ni bil na prirastku.  Takoj ko se je ladja približala vratom, sem hitro skočil v čoln, moje telo pa se je valjalo po tleh čolna.
🧀🥔🧸🟢🐡🍣

                Nenadoma glas izza vrat ladje: "Hvala bogu, da niste prepozni".  Nato sem se zbudil s še vedno zadihanim sapo in potenjem kot člo
vek, ki mu je zmanjkalo berkilo metrov stran!
🩳🎄🍵🍅🧸✨️

                Samo do zdaj ena oseba, ki sem ji pove
dal o "potovanju", to je moja mama in moja ma
ma je umrla. Resnična zgodba o tem, kar sem doživel, je bila, da sem vam namenoma pove
dal, da vas vse spomnim, da bomo po smrti za
gotovo šli nekam. Slika ladje nas spominja, da bodo naše duše po smrti odšle na cilj!  In to zagotovo zahteva naš boj in trud.🥦🔮🏓🥬💜

                Podobno je druga zgodba, ki sem jo doživel, pozno neke noči v spanju, ki je nenado
ma jasno razkrila pred seboj mojega sorodnika, ki je sedel nad zelo majhnim čolnom brez nobe
nega čolnarja z ozadjem temno nebo je začelo rjoveti z grmenjem so zelo strašljivi, moji soro
dniki ki mu dam začetnico "A" je viden sedeti z obrazom zastekljenim s praznim strmenjem.
🍄👑🫒🍨🍉

                 Takrat sem ga vprašal: "Zakaj se voziš s čolnom, ne pa veslačev?, in sicer je čoln, ki ga uporabljaš, zelo majhen?", Ker moji sorodniki niso slišali mojega vprašanja, so njegove oči prazno uprte predse  !  Nekaj dni kasneje sem prejel novico da so moji sorodniki mrtvi v zabadanju ljudi!,🧀🍕💔💙🥔

                Moram vedeti, ker življenje mojih sorodnikov nikoli ni prišlo v cerkev, vsakdanje življenje je hazardiranje in pijan-mabukkan!  Smrt, vključno z nenadno smrtjo, in brez časa, da bi se popravili!🍄🍮♥️🍆🐡🍣

                 Dovolj star sem, da analiziram upodo
bitev mojih sorodnikov, ki je takrat sedel na zelo majhnem čolnu in brez veslačev!, Ti si pre
dstavljate, če bi bil en čoln in nobenega veslača?
  seveda čoln ne bo razjasnil smeri in namena!🥦🫑🔮🥑🍵🧸

                 Večina ljudi se ne zaveda, da bo, dok
ler so navade še žive, to odločilo, ali bomo šli v pekel ali nebesa. "...... Kar vežemo nad svet, to nas bo v naravi tam zvezalo .....".
🍞🏀🎀💜🤽‍♂️

                 Ob tej priložnosti bi vas rad povabil k razmisleku o povratnem potovanju, ki ga vsi živimo.  Ljudje smo bitja božjega najpopolnej
šega od vsega stvarjenja.  Povedano kot najbolj popolno bitje, ker je človeku dana zmožnost razmišljanja, zmožnost uporabe sklepanja, zmožnost analize, zmožnost domišljije, instinkt, ki nima meja.
🥑🌾🥬🐡⚽️🟢

                Vse te zmožnosti zagotovo ni namen in namen Stvarnika, da se od nas zahteva, da jih uporabljamo v skladu z njegovo voljo. Uporaba
 uma za pozitivne stvari, uporaba svojih ust za izdajanje dobrih izgovorov, delanj, ki je všeč Bogu,🎫🍣🍆✨️🧸🍅

                poskušajte vedno imeti čisto srce in vedno delati dobra in dobrodelna dela za druge ne glede na raso, veroizpoved,  kot tudi osebova rasa.  Vse to je vstopnica za nas v nebesa!!!
🥔💚🍵⚽️💙🏓

                Nekdo bo šel v nebesa ali pekel, kar vse zahteva naše nenehne napore.  Drugi, družina, prijatelji, vsi le omejeno pomagajo pri molitvi, toda glavna baza mi sami.  Se zavedate, da vsi?  če smo do sedaj še živi?🐡🔮🪅♥️🍵⚽️

                Zakaj še vedno podarjamo dolgoživost?
  Božji namen zagotovo ni, da bi nam bila dana priložnost, da se izpopolnimo. Ob tej priložno
sti bi vas vse rad povabil, da začnete ubirati svojo pot v nebesa.
💔🍆♥️🎄💜🎀

                 Odslej se naučite misliti na dobre stvari, ohranite vsako besedo, da boste vedno odstranili besede, ki so dobre, delajte dobre stvari, ki so všeč Bogu, kot je zapisano v Svetem pismu, spomnite se desetih božjih zapovedi, imejte se radi, varujte se, ker  res nismo naši, ali se poškodujete in čemarkante s stvarmi, ki ni dobre, npr. pitje, droge ipd.🎁🥬🌾🎀✨️

                 S svojim sosedom vedno ravnajte tako, kot ljubite sebe, ne glede na družbeni status, etnično pripadnost, prepričanja ali raso.  Z vami želim deliti vse načine, ki sem jih naredil, ko
sem poskušal priti v nebesa, kot sledi:
💙🦢⚽️🍵🏀🍮

                 1. Prepričajte se z dobro vero, da samo v čaščenju in edini prosite pomoči in zaščite Gospoda Boga.  In to seveda moraš imeti vero/
prepričanje!🎀🍨🪅🫒♥️

                 2. Če ste praktični katoličan in v vsakdanjem življenju odsevate zgodbo o Jezusovem pasijonu in molitve na križišču ulic.  Vodite vse ukaze cerkve in opravite spoved vsaj enkrat letno.🍣💙🤽‍♂️✨️🥑

                3. Če si zvest katoličan, posnemi molitve v svoj mobilnik kot jaz, vključno z rožnim vencem, tako da kadarkoli in kjer koli že si tudi na avtobusu, vlaku, letalu četudi lahko moliš s poslušanjem on moli na tiho.
🌾🥦🏓🏀🍵💜

                Rutinsko vedno molite rožni venec vsak dan, molitev ali molitev angel primerna nebeška kraljica določena ura.🍮🦢⚽️🔮🎫

                4. Spoznajte, da poslušate ali pojete hvalnice v jetrih, tako doma kot zunaj doma.  Da bi to preprečili motečim demonom ali ljudem, ki vam mislijo zlo, molite k Očetu v nebesih, k Jezusu in Mariji ter molitev k svetemu Mihaelu takole:🍮🫒🪅💜🍨🫑

                "O Sveti Mihael, poveljnik nebeškega kraljestva, Bog te blagoslovi moč izganjati demone in zle duhove, varuj in varuj me, izganjaj zle duhove ali slabe namene ki hočejo motiti in naslovljene name in na mojo družino ...  ... amen"🥦🍆🧸💙💚

                5. Vsak bo za trenutek izven hiše zase poskusite moliti Boga, Jezusa in Devico Marijo, sv. / Božička zaščitnika in angela varuha, da vas obdrži.🍨🦢🥬🎫🎀🤽‍♂️

                 6.Če je srce ko ste vznemirjeni, zmedenih misli, žalostni in zaskrbljeni, zaprite oči in nato počasi uravnajte dihanje, medtem ko si predstavljate Jezusa in Devico Marijo, kako stojita pred teboj, reče sam sebi: "O Jezus, o Marija  jaz", ko bi se to zgodilo, bi bil mir v tvoji duši.🥦🍆🧸♥️💙🎄

                 7.Če se soočate s težavo, ki nima izhoda, za trenutek zaprite oči in si predstavl
jajte Jezusa in Devico Marijo, ki stojita pred va
mi, in recite: "O Jezus, o Marija, pomagaj mi....  ...".🥦🏀🫒💜💔

                  8. Vsakič, ko izstopite iz hiše, se pogo
sto srečajte z ljudi, katerih življenja so »prikra
jšani«, revnimi, z vso iskrenostjo posku site 
pomagati, nenazadnje z dajanjem malo denarja, ne da bi vprašali njihov socialni status, raso ali veroizpoved.  Vzemite pokonci.
🔮🍕🎄🍅💙🍣

                 9. Navadite se vedno reči hvala Bogu, če nekega dne dobite bogastvo ali uspeh. Delo in preživetje je nujno za vsako osebo, delajte z isk
renostjo, poštenostjo in popolnoma z molitvijo k Bogu, "Ora et Labora".
🧸💚🤽‍♂️🍣✨️

                 10. Ali se preživljate na način, ki je v nasprotju z nauki vaše vere, z goljufanjem, izsiljevanjem, krajo, korupcijo in celo uporabl
jate pomoč džinov / magije / demonov, da bi prišli do bogastva.  Če to storite, potem ste pod
pisali pogodbo s hudičem in si morate zapom
niti, da sklenitev dogovora s Satanom ni nič zastonj!💔⚽️✨️🩳♥️

                Satan še vedno pričakuje nagrado od tebe, naj tvoja duša kot žrtev ali morda družina in tvoji otroci!  Nekdo, ki je sklenil pakt s hudi
čem za svojo dušo je pravzaprav potopil in vzne
miril neprenehoma celo življenje!
🐡🍆🩳🎀🎫

                 Ker sem si predstavljal kako bo posm
rtno pomiril svojo dušo!  Poleg tega, da je razce
pil svojo dušo do hudiča, tvega, da se bo soočil v naslednjem zelo težkem, ne samo za sebe, ampak tudi za družine, žene, otroke, ker tudi oni uživajo.🦢🏀🏓🍣🎀

                 11.  Če se udeležujete cerkvenega bogoslužja / maše v cerkvi, molite za žive in pokojne, bodisi družino, prijatelje ali duše, ki niso imele dostojnega mesta, da bi bili njihovi grehi odpuščeni in bi imeli mir za vedno.
🧀🍣✨️🥬🫑

                 12. Ne misli zlo drugim, maščevanje, ljubosumje morda z uporabo črne magije ali urokov ali magije za škodovanje drugim, to pomeni da imaš dvojnega Gospoda, tvoji odgo
vori so zelo težka pokritost v naslednjem ker si podpisal pogodbo z  hudič za vas živi na svetu.⚽️🤽‍♂️💚♥️🍮

                 Če niste katoličan, molitve ob molitvi lahko prilagodite glede na vašo vero in prepri
čanje. Dokler še dihamo, dokler je to priložnost, ki jo je dal Bog, da se očistimo, preden bo prepo
zno.  Vedno se spomnite, da smrt prihaja kot tat v noči!!, ne vemo kdaj bomo klicali Gospoda.
🥦🎀🩳🎄🏓

                 Osnova miru našega poznejšega življe
nja je trud nas samih, molitve družine, prijate
ljev ali drugih samo omejena pomoč in zagoto
vo terkabulnya njihove molitve nam na podlagi Božje sodbe ker je samo On Vsevedni, vse vse.
🍵🏀🦢🫒💜

                  "Kdor seje bo žel ......" , Dobre navade ali slabe navade in plemenite in niso se pokesali bodo prenesene ko nas pokliče Bog.  Posujte semena kreposti dokler ste živi in samo boste želi prihodnost, ker je dobro in plemenito dejan
je je pravzaprav dokaz, da Bog živi v in duši.🍞🍨🍵🏀♥️

                   Pisanje na tem blogu ni zato, da bi vas prestrašilo, to je zato, ker sem vam prisiljen povedati, da se morate vedno zavedati, da imajo naše duše.  Upajmo, da je to lahko vnos, ki je pomemben za vas vse.  Hvala vam.🥦🎫🍞🎀



🟢🎁✨️🏀🎀💜🍨🍵🍞♥️🌾🫑🥦💔🧸🍆💚🏓💙


No comments:

Post a Comment

4096