Thursday, January 18, 2018

⭐️# Udaj się do nieba #⭐️


🍺💫🫒🦋🏖♥️💗🍕⭐️💚💝🍞✈️✌️🎀🐳🍅🌻🏕

                       # Udaj się do nieba #

🧀⛵️💫🍺✨️🍄🩳🌟🏜💗🏖♥️💦💜💝🍵🥞✈️🦋



                 Czy jest jakaś osoba, która zastanawia się, czy chcesz iść do nieba?  odpowiedź musi brzmieć „Tak”. Ale większość ludzi nie wie, jak dostać się do nieba.  Może moglibyśmy wyciąg
nąć kilka ważnych lekcji z zeznań niektórych osób, które przeżyły stan bliski śmierci.
🌟🏜💜💦🍌


                 Zawiesili animację, aby wyraźnie zoba
czyć, jaki jest stan dusz po śmierci.  Niektórzy są zajęci nieustannym telefonem, inni są zajęci liczeniem pieniędzy bez względu na cierpienia innych, jest hazard,🎀⭐️🍕🫑💗🥞


                 Nikt nie upijał się z pustą butelką w dłoni, nawet zajęty wstrzykiwaniem sobie nar
kotyków w ramię.  Dusze, które tak wyglądają, to te, które umarły, zanim mogły odpokutować.🫒✌️💦⛵️💜✨️💗


                 Podobnie jest z przekonaniem, które będzie naturalnie ściśle powiązane z tym, czego zrobiliśmy za twojego życia!  Istnienie piekła i nieba wywodzi się od nas, ludzi.  Nie będzie pie
kła, jeśli nie będzie ludzi grzesznych, tak samo jak nie będzie nieba, jeśli sam człowiek w ciągu swojego życia nie podejmie wysiłku, aby dostać się do nieba.
⛵️💦✌️🏜🎀🎋


                 Na podstawie osobistych doświadczeń i zeznań osób, które przeżyły stan bliski śmier
ci, możemy wyciągnąć wniosek, że życie naszej duszy po śmierci wynika z tego, co robimy, dop
óki żyjemy w świecie.🩳🍅💝🍄🏜


                 Oznacza to, że to, o czym myślimy, mó
wimy, robimy tak długo, jak istnieje życie, że pe
wnego dnia wszyscy będziemy za to odpo wi
edzialni!.  Celem wszystkiego, co piszę, nie jest przechwalanie się mną ani pokazywanie, że jestem święty.🎀💫🍌🍨🦋🫒


                 Wszystko to dlatego, że chcę się z wam
i podzielić, że być może będę w stanie pomóc wam wszystkim, abyście mogli wziąć w tym ud
ział, a także znaleźć własną drogę do nieba w oparciu o moje własne osobiste doświadczenia,🍨💫🌈⛵️🫑🫒🍞


                 które przeszły „podróż” pomiędzy sna
mi a snami, a ich zeznania nigdy nie zostały za
wieszone w animacji o życiu po śmierci, co od
bija się wyraźnie w naturze życia tam.
🍅🌟🏕🍆💜✌️🍮


                 Ci, którzy w ciągu swojego życia zape
łnili się czarnymi prześcieradłami i tak nie będą mieli czasu na późniejszą skruchę, pożegnanie, złe nawyki będą trwać i było to przyjemnością dla jej tortur.🏸⛵️🌈🍄💫💝🐳


                 Jeśli do tej pory są ludzie, którzy myś
lą, że po śmierci tego, co minęło, to jest skończ
one, to myślenie jest błędne!!  Rzeczywiście, prawdziwe życie to życie po śmierci, nasze dusze żyją na wolności, ponieważ istnieje życie w wieczności!  a wszystko to wymaga naszej własnej walki. 💝🌻✈️🎀🌟🏜🫑


                 Jest to błąd, jeśli ktoś powie dość i po prostu uwierzy w Boga, bez żadnego wysiłku ze strony siebie, wtedy pójdzie do nieba.  Wiara bez uczynków jest bezużyteczna?  działanie jest celem dobrych uczynków, które z pewnością są odpowiednie, jak nauczają pisma święte.
💫🍅🌈🦋💚🌻💜


                 Być może doświadczenie „podróży” I może przydać się dla Was wszystkich, kiedy pe
wnej nocy pomiędzy snami i nieśnieniem o nag
łym znalezieniu się na bardzo dużym statku i wciąż stojącym na skraju doku, przygotowują
cym się do wypłynięcia.
💦🍆🦋✈️🍕🩳


                 Spacerowałem po pokładzie statku, wyraźnie widocznym na pełnym pokładzie wśr
ód ludzi z różnych narodowości jest grupa ludzi pochodzących z Europy, widać to po kolorze ich skóry i blond włosach.
🍄💝🍨🍅💗✨️⛵️


                 Podobnie widać grupę ludzi pochodz
ących z Azji i Ameryki Łacińskiej, a nawet grup
ę ludzi z Bliskiego Wschodu, widać to po ich ubiorze w postaci białej szaty i nakrycia głowy z białego materiału!, wyglądają bardzo wesoło ze śmiechem  nawzajem.
🌈🥞💫💜🌟🩳🐳


                Nagle syreny zawyły bardzo głośno.  Wszyscy gorączkowo szukali drzwi do pomies
zczeń na statku.  Wygląda na to, że już wiedzą, którymi drzwiami wejdą.  Widząc, jak wszyscy zapracowani ludzie znajdują każde drzwi, próbowałem ich śledzić.🍅🍨🩳🏕🏖💚


                Najpierw próbowałam podążać za gru
pą ludzi z Europy, ale szybko zamknęłam drzwi i nie mogę do nich wejść.  Podobnie próbował
em podążać za grupą osób przybyłych z Azji, nie mogę jechać zbyt szybko ze względu na zamknięte drzwi.🦋🌻💜🌈⛵️✨️🏸


                Sytuacja była bardzo napięta i poczuł
em się wtedy bardzo przestraszony, ponieważ ludzie, których widziałem wcześniej, bardzo wielu, przeszli przez swoje drzwi, podczas gdy dźwięk wyjących syren był nadal bardzo donośny.🫒🍅💜🩳💝🏕🍆


                Niebo powoli zaczęło robić się czarnia
we, jakby nadchodziły wielkie burze, a ja mies
zkam sam na pokładzie statku.  Następnie pob
iegłem we wszystkie zakątki pokładu statku i zobaczyłem, jak grupa ludzi z Bliskiego Wsch
odu wchodzi do drzwi,
💝🌟🍮✌️🍞💗


                szybko od razu zająłem miejsce w tyln
ym rzędzie, ale równie nagle zamknąłem drz
wi.  Może potrafisz sobie wyobrazić, że mieszk
ałeś w tym czasie na pokładzie samego statku.💫🌟💜🍄🍆🎀


                Następnie wpadłem na molo, biegnąc od dziobu w kierunku rufy toru statku, kto wie, czy drzwi są nadal otwarte. Mój oddech był tak zapierający dech w piersiach, ponieważ miesz
kałem sam i pozostawałem poza statkiem.
🏖🏕🐳💝🩳💦


                Wygląda na to, że większość trapu jest już podniesiona.  Biegnąc intensywnie, próbow
ałem zobaczyć, czy mogą znajdować się drzwi, do których wszedłem, i okazało się, że w pobli
żu dziobu statku znajdują się drzwi, do których nadal można wejść, nawet jeśli szerokość wyn
osi około dwóch stóp podczas powolnego zam
ykania!🍂🍵🏕🍅🥞🌻


                Wkrótce szybko wbiegłem na trap, na którym mieszkał tylko jeden, który nie był na wzroście.  Gdy tylko statek zbliżył się do drzwi, szybko wskoczyłem do łodzi, a moje ciało poto
czyło się po podłodze łodzi.🏖🩳🎀✈️🍨🌟


                 Nagle zza drzwi statku rozległ się głos: „Dzięki Bogu, że nie jest za późno”. Potem obud
ziłem się z wciąż dyszącym oddechem i spoco
nym jak człowiek, któremu zabrakło Berkilo stóp dalej!🦋🏖💫💗💚🌟


                 Tylko do tej pory jedna osoba, której powiedziałam o „podróży”, to moja mama, któr
a zmarła. Prawdziwą historią tego, czego doświ
adczyłem, było to, że celowo powiedziałem wam, aby przypomnieć wam wszystkim, że po śmierci na pewno udamy się do jakiegoś miejsca.✈️🫒🍆🐳🍄🥞💜


                Zdjęcie statku ma nam przypominać, że nasze dusze po śmierci udają się do celu!  Z pewnością wymaga to naszej własnej walki i wysiłku.🫒🌻⛵️💚🥞💗🌈


                Podobnie inna historia, której doświa
dczyłem, pewnej nocy, gdy śniłem, nagle ukaz
ała się przede mną wyraźnie mojego krewnego, który siedział nad bardzo małą łódką bez żad
nego żeglarza na tle ciemnego nieba, które zac
zęło ryczeć z grzmotami, są bardzo przerażaj
ące. Moi krewni, którym daję inicjał „A”, są widziani, jak siedzi z twarzą zaszkloną pustym wzrokiem.🍅✈️🍨🧀🎀⭐️


                Zapytałem go wtedy: „Dlaczego pływ
asz łodzią, ale nie masz wioślarzy? A tak w ogó
le, łódź, której używasz, jest bardzo mała?”, Ponieważ moi krewni nie słyszeli mojego pyta
nia, jego oczy były utkwione tępo przed siebie  !  Kilka dni później dostałem wiadomość, że moi krewni zginęli w wyniku zadźgania ludzi!,
💝🍮🌻🏕💗💫


                Muszę wiedzieć, że ze względu na życie moich bliskich nigdy nie chodziłem do kościoła, życie codzienne to hazard i pijaństwo!  Śmierć, w tym nagła śmierć i brak czasu na naprawę!
🍌✌️🏕🎀🌟🩳


                Jestem na tyle dorosły, aby analizować portret moich bliskich, którzy wówczas siedzieli na bardzo małej łódce i bez wioślarzy!, Ty może
sz sobie wyobrazić, gdyby była jedna łódź i nie było wioślarzy?  oczywiście łódź nie obierze kierunku ani celu!💚⛵️🩳♥️🧀🍵🌈


                Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że dopóki nawyki pozostają żywe, to właśnie one zadecydują o tym, czy pójdziemy do piekła, czy do nieba.  „......To, co zwiążemy na całym świecie, zwiąże nas tam w przyrodzie…”.
🫒🌟🍺💫💗🏖


                Przy tej okazji chciałbym zaprosić Cię do zastanowienia się nad podróżą powrotną, którą wszyscy przeżywamy.  Ludzie są stworz
eniami należącymi do najdoskonalszego ze wszystkich stworzeń Bożych.  W powiedzeniu jako najdoskonalsza istota, ponieważ człowiek otrzymał zdolność myślenia, umiejętność korz
ystania z rozumowania, zdolność analizowania, zdolność wyobraźni, instynkt, który nie ma granic.🏜🌻🍨💫🏖


                Wszystkie te możliwości z pewnością nie są celem i intencją Stwórcy, dlatego mamy obowiązek używać ich wszystkich zgodnie z Jego wolą. Używanie umysłu do pozytywnych rzeczy, używanie ust do wypowiadania dobrych słów i uczynków, które podobają się Bogu,
🧀♥️🩳🏕🍆🎀


                staraj się zawsze mieć czyste serce i zawsze czynić dobre i charytatywne uczynki na rzecz innych, bez względu na rasę, wyznanie,
jak również rasę danej osoby.  To wszystko jest dla nas biletem do nieba!!!🫑🏖💗💫💜💦🥞


                Ktoś pójdzie do nieba lub piekła, a to wszystko będzie wymagało od nas nieustannego wysiłku.  Inni, rodzina, przyjaciele, wszyscy oni jedynie ograniczają się do modlitwy, ale główną bazą są sami.  Zdajemy sobie sprawę, że wszy
scy?  jeśli do tej pory wciąż żyjemy?
✌️💦🍺💝⛵️♥️✈️


                Dlaczego wciąż dajemy długowiecznoś
ć?  z pewnością nie jest zamierzeniem Boga, abyśmy otrzymali możliwość doskonalenia się. Z tej okazji chciałbym zaprosić Was wszystkich do rozpoczęcia podróży do nieba.🐳💝🏕🌟🍮🍨


                Od teraz naucz się myśleć o dobrych rzeczach, przestrzegaj każdego słowa, aby zaw
sze usuwać słowa, które są dobre, czyń dobre rzeczy, które podobają się Bogu, jak jest napis
ane w Biblii, pamiętaj o Dziesięciu Przykaz
aniach Bożych, kochaj siebie, strzeż się, poniew
aż  naprawdę nie jesteśmy nasi, czy wyrządzasz sobie krzywdę i zamartwiasz się rzeczami, które nie są dobre, np. piciem, narkotykami i tak dalej.🧀🍕🌟🥞✈️🍄💜


                Zawsze traktuj swojego bliźniego tak, jak kochasz siebie, niezależnie od statusu społe
cznego, pochodzenia etnicznego, przekonań czy rasy.  Chcę podzielić się z wami wszystkimi spo
sobami, jakie zrobiłem, próbując dostać się do nieba, w następujący sposób:
🌻♥️🏸💫💦💚🩳


                1. Przekonaj się w dobrej wierze, że tylko ten jest w uwielbieniu i jako jedyny prosi o pomoc i ochronę Pana Boga. I to oczywiście oznacza, że ​​musisz mieć religię/wiarę!
🍵🍺🩳💚💝✌️💜


                2.Jeśli jesteś praktykującym katolikiem i w codziennym życiu odzwierciedlasz historię męki Jezusa i modlitwy na ulicy Krzyżowej.  Wykonuj wszystkie polecenia kościoła i spowia
daj się przynajmniej raz w roku.
🫒🍄💦✈️⛵️✨️


                3. Jeśli jesteś wiernym katolikiem, nagr
ywaj modlitwy w swoim telefonie komórkowym
, tak jak ja to zrobiłem, łącznie z różańcem, aby zawsze i gdziekolwiek jesteś, nawet w autobusi
e, pociągu, samolocie, nawet jeśli możesz się modlić, słuchając, jak modlił się w milczeniu. Rutynowo, zawsze odmawiaj różaniec każdego dnia, modlitwę lub modlitwę do anioła o odpo
wiedniej godzinie królowej niebios.
🌈🍆🥞💜🍂💫💝


               4. Zapoznaj się z tym, że słuchasz lub śpiewasz hymny w wątrobie, zarówno w domu, jak i poza nim.  Aby zapobiec temu u niepokoją
cych demonów lub ludzi, którzy mają złe zam
iary wobec ciebie, módl się do Ojca w niebie, do Jezusa i Maryi oraz do Świętego Michała w nast
ępujący sposób:🍂🎀💗✈️🐳🦋


               „O Święty Michale, władco królestwa niebieskiego, niech Cię Bóg błogosławi, moc wypędzania demonów i złych duchów, strzeż mnie i chroń, wypędzaj złe duchy lub złe inten
cje, które chcą przeszkodzić i skierowane do mnie i mojej rodziny…  ... amen"
🌟✌️🏸💜🍕🍌


               5. Każdy będzie poza domem dla siebie, na chwilę, spróbuj pomodlić się do Boga, Jezusa i Dziewicy Maryi, do Św./Świętego Opiekuna i Anioła Stróża, aby Cię chronił.🐳🥞💝💚💫🍄


               6.Jeśli serce, gdy jesteś zmartwiony, zagubiony, smutny i niespokojny, zamknie oczy, a następnie zacznie powoli regulować oddech, wyobrażając sobie Jezusa i Dziewicę Maryję stojących przed Tobą, powie sobie: „O Jezu, o Maryjo,  mnie”, gdy już to zrobi, w twojej duszy zapanuje pokój.🍨🍺🩳🦋💜🍮


               7.Jeśli stoisz przed trudnością, z której nie ma wyjścia, zamknij na chwilę oczy, wyob
raź sobie Jezusa i Dziewicę Maryję stojących przed tobą i powiedz: „O Jezu, Maryjo, pomóż mi....  …”.💜🍺✈️🍵🍄💚💗


                8. Za każdym razem, gdy wychodzisz z domu, często spotykasz się z ludźmi, których życie jest „w niekorzystnej sytuacji”, biedni z całą szczerością starają się im pomóc, choćby ofiarowując trochę pieniędzy, bez pytania o ich status społeczny, rasę czy religię.  Weź stojak.
🍆🍨🏜🍞💦🍅🫒


                9. Przyzwyczaj się zawsze dziękować Bogu, jeśli pewnego dnia odniesiesz szczęście lub sukces. Praca i zarabianie na życie jest koni
ecznością dla każdego człowieka. Pracuj ze szc
zerością, uczciwością i równoważeniem tego, modląc się do Boga „Ora et labora”.🍵💦⛵️✌️🐳


                10. Czy zarabiasz na życie w sposób sprzeczny z naukami swojej religii, oszukując, wymuszenia, kradzieże, korupcję, a nawet korz
ystasz z pomocy dżinów / magii / demonów w poszukiwaniu bogactwa?  Jeśli to zrobisz, ozna
cza to, że podpisałeś kontrakt z diabłem i mus
isz pamiętać, że zawarcie umowy z Szatanem nie ma nic za darmo!
🌟🥞💗🧀⭐️✨️


                Szatan wciąż oczekuje od Ciebie nagro
dy, niech Twoja dusza będzie ofiarą, a może rod
ziną i Twoimi dziećmi!  Ktoś, kto zawarł pakt z diabłem w sprawie swojej duszy, w rzeczywi
stości pogrążył się i agitował bez przerwy przez całe życie!⛵️🍺✨️♥️🦋✈️


                Bo wyobrażałam sobie, jak po śmierci wyzna swoją duszę!  Poza tym podzielił swoją duszę na rzecz diabła, ryzyko, które grozi mu w następnym, jest bardzo ciężkie, nie tylko dla niego samego, ale także dla rodzin, żon, dzieci, bo one też się cieszą.🏖💝💚🏕✨️🐳✌️


                11. Jeśli uczestniczysz w nabożeńst
wie/Mszy św. w kościele, módl się za żywych i zmarłych, czy to rodzinę, przyjaciół, czy dusze, które nie miały przyzwoitego mieszkania, aby ich grzechy zostały odpuszczone i zaznały pok
oju na zawsze.
⭐️🧀💗🥞🌟🏸


                12. Nie myśl źle o innych, nie mścij się, nie mów zazdrości, być może używaj czarnej magii lub zaklęć lub magii, aby skrzywdzić inn
ych, oznacza to, że masz podwójnego Pana, two
je odpowiedzi są bardzo obszerne w następn
ym, ponieważ podpisałeś umowę z  diabeł, bo wy, żyjecie na świecie.
🥞🏕💚🍕💜💦♥️


                Jeśli nie jesteś katolikiem, modlitwy po modlitwie można dostosować do Twojej religii i przekonań. Dopóki jeszcze oddychamy, dopóki jest to szansa dana przez Boga na oczyszczenie się, zanim będzie za późno.  Zawsze pamiętaj, że śmierć nadchodzi jak złodziej w nocy!!, nie wiemy, kiedy będziemy wołać Pana.
🩳🍕🫒🍅🐳✨️


                Podstawą spokoju w naszym późniejs
zym życiu jest nasz wysiłek, modlitwy rodziny, przyjaciół lub innych osób jedynie ograniczona pomoc i na pewno terkabulnya ich modlitwy do nas na podstawie sądu Bożego, ponieważ tylko On jest Wszechwiedzący, wszystko.
🌟🩳💝🌻🍅🐳


                „Kto sieje, ten będzie zbierał…”, Dobre lub złe nawyki i szlachetne, jeśli nie odpokutu
jesz, przeniosą się, gdy zostaniemy wezwani przez Boga.  Rozsiewaj nasiona cnoty, dopóki żyjesz, a tylko ty będziesz zbierać plony w prz
yszłości, ponieważ ten dobry i szlachetny ucz
ynek jest w rzeczywistości dowodem na to, że Bóg żyje wewnątrz i w duszy.✌️🍞⛵️🧀🏕⭐️


                Teksty na tym blogu nie mają was stra
szyć, dzieje się tak dlatego, że jestem zmuszony powiedzieć wam wszystkim, abyście zawsze byli świadomi tego, co przeżywają nasze dusze.  Mamy nadzieję, że ten wkład będzie znaczący dla Was wszystkich.  Dziękuję.🌈🥕🥦💦💗⛺️



💝🏖🫒♥️🌟🎀🩳✨️💚🌈🍕🦋💜🐳💗🍂⛵️💦💜


No comments:

Post a Comment

4096