Thursday, January 18, 2018

šŸø # Dodieties uz debesÄ«m #šŸø


šŸ«’šŸ•šŸ’¦šŸ•šŸ’«šŸ’—šŸŒšŸšŸ³⭐️šŸ’š✌️šŸ«‘✨️♥️⛵️šŸ•šŸŒˆšŸŽ€

                    # Dodieties uz debesÄ«m #

šŸ§€šŸ®šŸ…šŸ–šŸŽ‹šŸ’šŸ’—šŸ„šŸ«’šŸ…šŸ³šŸ’ššŸŒŸšŸ§€šŸØ✈️♥️šŸ†šŸŗ



                JebkurÅ” cilvēks, kurÅ” interesējas par to, vai vēlies nokļūt debesÄ«s?  atbildei jābÅ«t "Jā".
Taču lielākā daļa cilvēku nezina, kā nokļūt debe
sÄ«s.  VarbÅ«t mēs varam gÅ«t dažas svarÄ«gas mācÄ«
bas no liecÄ«bas par dažiem cilvēkiem, kuri bija gandrÄ«z miruÅ”i. ⛵️šŸ“šŸ’ššŸ•šŸ§ˆšŸ‘


                Viņi ir apturējuÅ”i animāciju, lai skaidri redzētu dvēseļu stāvokli pēc nāves.  Daži ir neri
mstoÅ”i aizņemti ar tālruni, ir aizņemti ar nauda
sskaitīŔanu neatkarīgi no citu cieŔanām, ir azar
tspēles, Neviens nepiedzērās ar tukÅ”u pudeli ro
kā, pat aizņemts — injicējot zāles rokā.  Dvēsele
s, kas izskatās Ŕādi, ir tās, kas nomira, pirms tās varēja nožēlot grēkus.
šŸ§„šŸ†šŸ’ššŸ„«šŸ§ˆšŸØ


                 Tā tas ir ar pārliecÄ«bu, kas, protams, bÅ«s cieÅ”i saistÄ«ta ar to, ko esam paveikuÅ”i jÅ«su dzÄ«ves laikā! Elles un debesu esamÄ«ba ir radu
sies no mums, cilvēkiem.  NebÅ«s elles, ja nebÅ«s cilvēku, kas ir grēcÄ«gi, kā arÄ« nebÅ«s debesu, ja cilvēks pats savas dzÄ«ves laikā necentÄ«sies nokļūt debesÄ«s.šŸ„‘⛵️❤️‍šŸ”„šŸ„«šŸ„•šŸ’ššŸ’™


                 Balstoties uz personÄ«go pieredzi un to cilvēku liecÄ«bām, kuriem ir tuvu nāve, mēs var
am secināt, ka mūsu dvēsele dzīvo pēc nāves, un tas izriet no tā, ko mēs darām, kamēr dzīvo
jam pasaulē. Tas nozīmē, ka tas, ko mēs domā
jam, mēs sakām, mēs darām tik ilgi, kamēr vien pastāv dzÄ«ve.  Visam, ko es rakstu, mērÄ·is nav lepoties vai lepoties ar mani, nevis parādÄ«t, ka esmu svētais.šŸØšŸ›¼šŸ›³šŸ’™šŸ’ž♥️šŸ›µ


                  Tas viss ir tāpēc, ka es vēlos dalÄ«ties ar jums, un, pamatojoties uz savu personÄ«go piere
d zi, visi varētu palīdzēt jums piedalīties, kā arī izveidot savu ceļu uz debesīm. kuri ir piedzīvoj
uÅ”i “ceļojumu” starp sapņiem un sapņiem, un viņu liecÄ«bas nekad nav bijuÅ”as apturētas animā
cijas par dzīvi pēc nāves, kas skaidri atspogu
ļojas tur esoŔās dzīves būtībā.
♥️šŸ†šŸ“šŸ’™šŸŒŸšŸ‘šŸ


                 Tie, kas savas dzÄ«ves laikā bija pārpildÄ«
ti ar melniem palagiem, un tāpēc viņiem nebūs laika vēlāk nožēlot grēkus, slikti ieradumi turpi
nāsies, un tas bija prieks par viņas spÄ«dzināŔa
nu. Ja lÄ«dz Å”im ir daži cilvēki, kas domā, ka pēc nāves — toreiz pabeigta, — Ŕī domāŔana ir nepa
reiza!  PatieŔām, Ä«stā dzÄ«ve ir dzÄ«ve pēc nāv es, 
kurā mūsu dvēseles dzīvo savvaļā, jo ir dzīvī
ba mūžībā!  un tas viss prasa mÅ«su paÅ”u cīņu.
šŸ’™šŸ§€šŸ„«⛵️šŸ•šŸ§„šŸŒˆ


                 Tā ir maldÄ«ba, ja kāds saka pietiek ar tikai ticiet Dievam bez jebkādām piepÅ«lēm no sevis, tad tas nonāks debesÄ«s.  Vai ticÄ«ba bez dar
biem ir bezjēdzÄ«ga?  darbÄ«ba ir labo darbu mēr
Ä·is, noteikti — tas ir piemērots, kas mācÄ«ts Svē
tajos Rakstos. Iespējams, ka “ceļojuma” pieredze var bÅ«t noderÄ«ga jums visiem, kad vienu nakti, kad sapņoju un nesapņoju par pēkŔņu, esmu bijis ļoti lielā kuģī un joprojām stāvu uz doka malas, gatavojoties izbraukÅ”anai.šŸ›³šŸ˜ŽšŸ›¼šŸŒ½⛵️šŸ“šŸ«’


                 Es staigāju pa kuÄ£a klāju, kas skaidri redzams uz pilna klāja ar cilvēkiem no dažādā
m nācijām, ir cilvēku grupa, kas nāk no Eiropas, tas ir redzams pēc viņu ādas krāsas un blondie
m matiem. LÄ«dzÄ«gi ieraugot cilvēku grupu, kas nāk no Āzijas un Latīņamerikas, un pat cilvēku grupu no Tuvajiem Austrumiem, tas ir redzams no viņu apģērba balta halāta un balta auduma galvassega!, viņi izskatās ļoti jautri smiekli —  viens otru.šŸ•⛺️šŸ§€šŸŗšŸ’ššŸ†


                 PēkŔņi ļoti skaļi raud sirēnas.  Visi izmi
sÄ«gi meklēja durvis uz kuÄ£a telpām.  Å Ä·iet, viņi jau zina, kurās durvis ieies.  Redzot, ka visi aiz
ņemtie cilvēki atrod katras durvis, es centos vi
ņiem sekot. Vispirms es mēģināju sekot cilvēku grupai no Eiropas, taču ātri aizvēru durvis, un es nevaru tajās iekļūt.  LÄ«dzÄ«gi es mēģināju sekot cilvēku grupai no Āzijas, taču slēgto durvju dēļ nevaru iet pārāk ātri.šŸšŸ›¼⛵️šŸ„•šŸ£šŸ§ˆ


                  BrÄ«dÄ« situācija bija ļoti saspringta, un es tobrÄ«d jÅ«tos ļoti nobijies, jo cilvēki, kurus es
mu redzējis ļoti daudz, ir izgājuÅ”i cauri viņu du
rvÄ«m, kamēr vaimanāŔanas sirēnas joprojām ir ļoti spēcÄ«gas. Debesis lēnām kļuva melnas, pie
mēram, lielas vētras, un es dzīvoju viens uz ku
Ä£a klāja.  Pēc tam es izskrēju uz visiem kuÄ£a kl
āja stūriem un redzēju cilvēku grupu no Tuva
jiem Austrumiem, kas ieiet pa durvīm,
šŸ’ššŸŗšŸØšŸ„‘šŸ„«šŸŒ¶


                  ātri es nekavējoties ievietoju sevi aiz
mugurējā rindā, bet tikpat pēkŔņi aizveru durv
is nekavējoties.  VarbÅ«t jÅ«s varat iedomāties, ja jÅ«s tajā laikā dzÄ«vojat uz kuÄ£a klāja. Pēc tam es iekritu piestātnē, skrienot no priekÅ”gala uz kuÄ£a sliežu ceļa pakaļgalu, kurÅ” zina, ka durvis jopro
jām ir atvērtas. Mana elpa bija tik aizelsusies, jo es dzÄ«voju viens, kurÅ” palika ārpus kuÄ£a.
šŸ§ˆšŸ’ššŸ•šŸ§„šŸ’žšŸŒˆ


                 Å Ä·iet, ka lielākā daļa sēņu jau ir pace
lta.  SpēcÄ«gi skrienot, es mēģināju saskatÄ«t, ka, iespējams, ir durvis, kurās es iegāju, un izrādās, ka netālu no kuÄ£a priekÅ”gala ir durvis, kuras jo
projām var ieiet, pat ja aptuveni divu pēdu pla
tumā, lēnām aizveroties!šŸ†šŸ«’⛺️šŸ§€šŸžšŸ’—


                 DrÄ«z es ātri uzskrēju pa gangplank kur
iem dzÄ«vo tikai viens, kurÅ” nav bijis pieaugums.  TiklÄ«dz kuÄ£is tuvojās durvÄ«m, es ātri ielecu laivā, un mans Ä·ermenis noripojās uz laivas grÄ«das. PēkŔņi balss no aiz kuÄ£a durvÄ«m: Paldies Diev
am, ka neesat par vēlu. Pēc tam es pamodos ar joprojām elsojoÅ”u elpu un svÄ«Å”anu kā vÄ«rietis, kuram pietrÅ«ka berkilo pēdu!
šŸ›¼šŸ„«šŸ›µšŸ±❤️‍šŸ”„šŸ˜Ž♥️


                 Tikai lÄ«dz Å”im Vienai personai, kuru es stāstÄ«ju par "ceļojumu", Ŕī ir mana mamma, un mana māte bija mirusi. Patiesais stāsts par to, ko es piedzÄ«voju, bija apzināti es jums teicu, lai atgādinātu jums visiem, ka pēc nāves mēs not
eikti dosimies uz kādu vietu.  KuÄ£a attēla mērÄ·i
s ir atgādināt mums, ka mūsu dvēseles pēc nāv
es nonāks galamērÄ·Ä«!  Un tas noteikti prasa mÅ«s
u paÅ”u cīņu un pÅ«les.
❤️‍šŸ”„šŸ•šŸ’™šŸŖšŸ˜ŽšŸ„‘šŸØ


                 LÄ«dzÄ«gi cits stāsts, ko piedzÄ«voju — kād
u vēlu nakti miegā pēkŔņi manā priekŔā skaidri atklājās kāds mans radinieks, kurÅ” sēdēja. pār ļoti mazu laivu bez laivu ar fonu tumÅ”as debesis sāka dārdēt ar pērkonu ir ļoti biedējoÅ”i, mani ra
dinieki, kuriem es dodu tai sākumlapu “A”, ir re
dzami sēžam ar seju glazÅ«ru ar tukÅ”u skatienu.šŸ’žšŸŗ⛵️⛺️šŸ“


                 Toreiz es viņam jautāju: "Kāpēc jÅ«s bra
ucat ar laivu, bet nav airētāju? Un vienalga, laiv
a, kuru izmantojat, ir ļoti maza?", Tā kā radin
ieki nedzirdēja manu jautājumu, viņa acis ska
tÄ«jās tukÅ”i uz priekÅ”u.  !  Dažas dienas vēlāk saņ
ēmu ziņas, ka mani radinieki ir miruÅ”i cilvēku sadurÅ”anā!šŸ«šŸ„•šŸ•šŸ±šŸŒˆ⛺️


                Jāzina, jo manu radinieku dzÄ«ve nekad nav nācis uz baznÄ«cu, ikdiena ir azarts un pied
zēries-mabukkan!  Nāve, tostarp pēkŔņa nāve, un nav laika sevi salabot! Esmu pietiekami vecs, lai analizētu savu radinieku tēlu, kuri toreiz sēd
ēja uz ļoti mazas laivas un bez airētājiem! vai varat iedomāties, ja viena laiva un nav airētāj
u?  protams, laiva nenorādÄ«s virzienu un mērÄ·i!
⛵️šŸ›µšŸ£šŸ’™šŸ±šŸ“


                Lielākā daļa cilvēku neapzinās, ka,kam
ēr paradumi joprojām ir dzÄ«vi, tas noteiks, vai mēs nonāksim ellē vai debesÄ«s. “...... Tas, ko mēs saistām pasaulē, tas mÅ«s saistÄ«s dabā tur…”.
Å ajā gadÄ«jumā es vēlētos jÅ«s uzaicināt pārdomāt atgrieÅ”anās ceļu, kurā mēs visi dzÄ«vojam.  Cilvēk
i ir Dieva vispilnīgākie radījumi no visas radīb
as.  Sakot kā vispilnÄ«gākā bÅ«tne, jo cilvēkam ir dota spēja domāt, spēja izmantot sprieÅ”anu, spēj
a analizēt, iztēles spēja, instinkts, kam nav rob
ežu.šŸ›³šŸŒŸšŸšŸ«šŸ„•šŸ‘


                 Visas Ŕīs iespējas noteikti nav RadÄ«tāja mērÄ·is un nolÅ«ks, jo mums tās visas ir jāizma
nto saskaņā ar Viņa gribu.  Lietojot prātu pozit
īvām lietām, lietot muti, lai izteiktu labus vārd
us, darbus, kas ir patīkami Dievam,mēģinie t vi
enmēr būt ar tīru sirdi un vienmēr darīt labus un labdarības darbus citiem neatkarīgi no rase
s, ticÄ«bas, kā arÄ« personas rase.  Tas viss ir biļete, lai mēs nokļūtu debesÄ«s!!!šŸ§€šŸ“šŸ±šŸŒšŸ’™šŸ†


                 Kāds nokļūs debesÄ«s vai ellē, kas viss prasÄ«s mÅ«su nemitÄ«gos pÅ«liņus.  Citi, Ä£imene, draugi, visi — tikai ierobežota palÄ«dzÄ«ba lÅ«gÅ”anā
, bet galvenā bāze — mēs paÅ”i.  Vai apzināmies, ka mēs visi?  ja lÄ«dz Å”im mēs vēl esam dzÄ«vi? Kāpēc mēs joprojām pieŔķiram ilgmūžību?  tas noteikti nav Dieva nodoms, ka mums tiek dota iespēja sevi pilnveidot. Å ajā gadÄ«jumā es vēlos jÅ«s visus aicināt sākt ceļu uz debesÄ«m.
šŸ„‘šŸŒˆšŸ†šŸ’ššŸ’—šŸ’žšŸŒŸ


                 No Ŕī brīža iemācieties domāt par labā
m lietām, turiet katru vārdu, lai vienmēr noņem
tu vārdus, kas ir labi, dariet savas labās lietas, kas ir Dievam tīkamas, kā rakstīts Bībelē, atceri
eties Dieva desmit bauŔļus, mÄ«liet sevi, sargājiet, jo  mēs tieŔām neesam mÅ«sējie, vai jÅ«s sāpinat un apvainojat sevi ar lietām, kas nav labas,piem
ēram, dzerÅ”ana, narkotikas utt.
šŸ§ˆšŸØšŸ£šŸ•šŸŗšŸŒŸ


                 Vienmēr izturieties pret savu tuvāko tā, kā mÄ«lat sevi, neatkarÄ«gi no sociālā statusa, etniskās piederÄ«bas, uzskatiem vai rases.  Es vēlos dalÄ«ties ar jums visos veidos, ko esmu dar
Ä«jis, cenÅ”oties nokļūt jÅ«su debesÄ«s, kā norādÄ«ts tālāk:šŸŒ⛺️šŸ‘♥️šŸ§€


                 1. Ar labticÄ«bu pārlieciniet, ka tikai vie
ns pielūgsmē un vienīgais, kas lūdz Dieva Kun
ga palīdzību un aizsardzību. Un tas, protams, jums ir jābūt reliģijai/ticībai!
šŸŗšŸ„«šŸžšŸ’‹šŸ«’


                2. Ja jÅ«s esat praktizējoÅ”s katolis un ats
poguļojat Jēzus kaislÄ«bu stāstu un krusta ielas lÅ«gÅ”anas ikdienas dzÄ«vē.  Izpildiet visas baz
nÄ«cas pavēles un veiciet grēksÅ«dzi vismaz reizi gadā.šŸŗšŸŒ¶šŸ’™❤️‍šŸ”„šŸŒ½šŸ„•


                 3. Ja esat uzticams katolis, ierakstiet lÅ«gÅ”anas savā mobilajā kā es esmu darÄ«jis, tos
tarp rožukroni lai vienmēr un kur atrodaties pat autobusā, vilcienā, lidmaŔīnā, pat ja varat lÅ«gties, klusi klausoties viņa lÅ«gÅ”anu. Regulāri vienmēr lÅ«dziet rožukroni katru dienu, lÅ«gÅ”anu vai lÅ«gÅ”anu eņģeli, kas ir piemērota debesu karalienei.šŸ“šŸ•šŸ‘♥️šŸ§„


                 4. IepazÄ«stieties, jÅ«s klausāties vai dzie
dat himnas aknās gan mājās, gan ārpus mājas.  Lai to novērstu satraucoÅ”ajos dēmonos vai cilv
ēkos, kas nodomājuÅ”i jums ļaunu, lÅ«dziet debe
su Tēvu, Jēzu un Mariju, kā arÄ« lÅ«gÅ”anu svētaj
am MiÄ·elim:šŸ±šŸ§€šŸ†šŸ•šŸ£šŸŒˆ


                 "Ak, svētais MiÄ·el, debesu valstÄ«bas pa
vēlnieks, Dievs svētī tevi spēku izdzīt dēmonus un ļaunos garus, sargāt un aizsargāt mani, izd
zÄ«t ļaunos garus vai ļaunos nodomus, kas vēlas traucēt un adresēti man un manai Ä£imenei...  ... āmen"šŸ“šŸ’žšŸ„•šŸŒ½šŸŖ


                 5. Katrs uz brÄ«di bÅ«s ārpus mājas — pie sevis — mēģiniet lÅ«gt Dievu, Jēzu un Jauna
vu Mariju, Sv. / Ziemassvētku vecÄ«Å”a aizsargu un sargeņģeli — lai jÅ«s paturētu.
šŸ’™šŸØšŸ˜ŽšŸŒŸ⛺️šŸ•


                  6. Ja sirds ja jÅ«s esat satraukts, apmul
suÅ”as domas, skumjas un noraizējies, aizveriet acis un pēc tam regulējiet elpoÅ”anu lēnām, iedomājoties, ka Jēzus un Jaunava Marija stāv jÅ«su priekŔā, — ak, ak, Jēzu, ak.  es”, kad tas bÅ«s izdarÄ«ts, jÅ«su dvēselē bÅ«s miers.
šŸ•šŸ†šŸ§€šŸ±šŸ❤️‍šŸ”„


                 7. Ja jÅ«s saskaraties ar grÅ«tÄ«bām, kurā
m nav izejas, uz brīdi aizveriet acis, iedomājie
ties, ka Jēzus un Jaunava Marija stāv jūsu prie
kŔā, un sakiet: "Ak, Jēzu, ak Marija, palÄ«dzi man...  ...".šŸ•⛺️šŸ’‹šŸ‘šŸŒˆšŸ£


                 8. Katru reizi ārpus mājas bieži satiec
ieties ar cilvēkiem, kuru dzÄ«vē viņi ir “nelabv
ēlÄ«gi”, nabadzÄ«gie, ar visu patiesÄ«bu cenÅ”as viņi
em palÄ«dzēt, tostarp iedodot nedaudz naudas, nejautājot par viņu sociālo statusu, rasi vai reliÄ£iju.  Paņemiet vertikāli.šŸ•šŸ„‘šŸ›¼šŸ›µšŸ§€šŸ


                 9. Pierodiet vienmēr pateikt paldies Dievam, ja kādu dienu jÅ«s saņemat laimi vai veiksmi. Strādāt un izdzÄ«vot ir ikviena persona, strādājiet sirsnÄ«gi, godÄ«gi un kompensējiet ar lÅ«gÅ”anu Dievam “Ora et Labora”.
♥️šŸ„«šŸ£šŸŒŸšŸŒ¶šŸ«šŸ’š


                10. Vai jÅ«s pelnāt iztiku pretēji jÅ«su reli
Ä£ijas mācÄ«bām, krāpÅ”anos, izspieÅ”anu, zādzÄ«bu, korupciju un pat izmantojat džinu/maÄ£ijas/dē
monu palÄ«dzÄ«bu, lai meklētu bagātÄ«bu.  Ja jÅ«s to darāt, jÅ«s esat parakstÄ«jis lÄ«gumu ar velnu, un jums ir jāatceras, ka vienoÅ”anās ar Sātanu nav bez maksas! šŸŒ½šŸ„•šŸŒˆšŸ‘šŸ’žšŸ“


                Sātans joprojām gaida atlÄ«dzÄ«bu no jum
s, lai jūsu dvēsele kā upuris vai, iespējams, ģime
ne un jÅ«su bērni!  Kāds, kurÅ” ir noslēdzis lÄ«gum
u ar velnu par savu dvēseli, patiesībā ir iegrimis un nemitīgi satraukts visas dzīves garumā!
šŸØšŸ’‹⛺️❤️‍šŸ”„šŸšŸ˜Ž


                 Jo es biju iztēlojusies, kā viņŔ izteiks savu dvēseli pēc nāves!  Turklāt viņŔ ir saŔķēlis savu dvēseli ar velnu, un nākamajos ir jārisina ļoti smagi riski ne tikai viņam paÅ”am, bet arÄ« Ä£imenēm, sievām, bērniem, jo ​​viņiem arÄ« patÄ«k.
šŸžšŸ§„šŸŖšŸ±šŸ§€šŸ›µšŸ›¼


                11.  Ja apmeklējat baznÄ«cas dievkalpo
jumu / misi baznÄ«cā, lÅ«dzieties par dzÄ«vajiem un miruÅ”ajiem — vai Ä£imeni, draugiem vai dvēsel
es, kurām nav bijusi pienācīga vieta, lai viņu grēki tiktu piedoti un viņiem būtu miers uz visiem laikiem.
šŸ†šŸ’žšŸ‘šŸ„‘šŸ«’šŸ˜Ž


                12. Nedomājiet par ļaunu citiem, atrieb
ieties, greizsirdÄ«ba, varbÅ«t izmantojiet melno maÄ£iju vai burvestÄ«bas, vai maÄ£iju, lai nodarÄ«tu pāri citiem, tas nozÄ«mē, ka jums ir divkārÅ”s Kungs, jÅ«su atbildes ir ļoti smagas, ja jums nākamgad ir jālieto lÄ«gums.  velns jÅ«s dzÄ«vojat pasaulē.šŸ§€šŸŒˆšŸŒšŸ❤️‍šŸ”„šŸ’—


                Ja neesat katolis, lÅ«gÅ”anas pēc lÅ«gÅ”anas var tikt pielāgotas jÅ«su reliÄ£ijai un uzskatiem.
Kamēr mēs vēl elpojam, ja vien tā ir Dieva dota iespēja attÄ«rÄ«ties, kamēr nav par vēlu.  Vienmēr atcerieties, ka tuvojas nāve kā zaglis naktÄ«!!, mēs nezinām, kad mēs piesauksim To Kungu.
⛺️šŸ•šŸ›³šŸ›¼šŸ›µ


                 Miera bāze mÅ«su turpmākā dzÄ«ve ir paÅ”u pÅ«le, Ä£imenes, draugu vai citu cilvēku lÅ«gÅ”anas tikai ierobežota palÄ«dzÄ«ba un noteikti terkabulnya viņu lÅ«gÅ”anas mums, pamatojoties uz Dieva spriedumu, jo tikai ViņŔ ir ViszinoÅ”ais, viss.šŸ£šŸ§ˆšŸ„«šŸ±šŸŖ


                 “Kas sēj, tas pļaus ......”, labi ieradumi vai slikti ieradumi un cildens un nav nožēlojis grēkus, tas pārņems, kad bÅ«sim Dieva aicināti.  Apkaisiet tikumÄ«bas sēklas, kamēr jÅ«s esat dzÄ«v
s, un jÅ«s viens pļausiet nākotni, jo tas ir labs, un cēls darbs patiesÄ«bā ir pierādÄ«jums tam, ka Dievs dzÄ«vo iekŔā un dvēselē.šŸŒ¶šŸ«’šŸ„‘šŸ‘šŸ„•šŸŒ½


                   Å ajā emuārā rakstÄ«Å”anas mērÄ·is nav jÅ«s nobiedēt, jo esmu spiests jums visiem stāstÄ«t — vienmēr apzināties — mÅ«su dvēseles.  Cerams, ka Ŕī informācija bÅ«s nozÄ«mÄ«ga jums visiem.  Paldies.šŸ˜ŽšŸ’™❤️‍šŸ”„šŸ’—šŸ’žšŸ’‹



✌️⭐️šŸŒšŸ’«šŸ•šŸŽ€šŸ’šŸ‚šŸ®šŸ³♥️šŸšŸ©³šŸ„šŸŒŸšŸŗšŸµšŸ’—šŸ’š


No comments:

Post a Comment

4096