Thursday, January 18, 2018

💕# Ta deg til himmelen # 💕


😮💑🌿🍵🍷💘💑🌰🍮🍕💚🔰🍀👷🌾💙🌹💜

                  # Ta deg til himmelen # 

💛💞🍵🍕🍮💚🍷🔰😮💕💖👱🍲✋💗🍮🌾💛


                Enhver person, som lurer på om noe
 om du vil til himmelen? svaret må være «Ja». Men folk flest vet ikke hvordan de skal komme til himmelen. Kanskje vi kan ta noen viktige lek
sjoner fra vitnesbyrd fra noen mennesker som 
hadde nær-døden. De har suspendert animasjo
n for å se tydelig hvordan tilstanden til sjelene er etter døden. 💜🧀🎀🌻♥️✨️


                Noen er opptatte med telefon ubarmh
jertig, det er opptatte med å telle penger uanse
tt lidelser til andre,  det er gambling, Ingen ble
 fulle med en tom flaske i hånden, selv opptatt
 ved å injisere stoff i armen.  Sjeler som ser slik ut, er de som døde før de kunne omvende seg Så det er med overbevisning som naturlig er nært knyttet til det vi har gjort mens du fortsatt er i live 🌻🎀🧀💜🍕💫


                 Eksistensen av helvete og himmel, alt 
stammet fra oss mennesker. Det vil ikke være noe helvete hvis det ikke er mennesker er syn
dige, så vel som det vil ikke finnes himmel  hvis
 det ikke er innsats fra mannen selv i løpet av li
vet for å prøve å komme inn i himmelen. 
🏖💗🍨🥞✨️🐳


                  Basert på personlig erfaring og vitn
esbyrdet til de som har nær-døden kan vi kon
kludere at sjelen vår lever etter døden stam mer
 fra det vi gjør så lenge vi lever i verden Dermed
 betyr at det vi tror vi sier vi gjør så lenge det er
 livet til ansvar en dag!. 🍕🏸💜♥️🏜⛵️


                  Alt jeg skriver er målet ikke å skryte
 eller skryte meg, ikke vise at jeg var en helgen Alt dette er fordi jeg ønsker å dele med dere
 kan alle kan hjelpe dere alle til å kunne delta
 og så fremme din egen vei til himmelen basert på min egen personlige erfaring,🍵🌈⛵️🏜💦


                 som har opplevd en «reise» mellom
 drømmer og drømmer, og deres vitnesbyrd
 ble aldri suspendert animasjon om livet etter døden som gjenspeiles klart i  naturen til livet
 der.  De som i løpet av livet fylte seg med sv
arte ark og så ikke har tid til å omvende sen ere
 i bye og bye, dårlige vaner vil fortsette og det
 var en fornøyelse for hennes tortur. 
🧀♥️🍨🎀💚🫑


                 Hvis til nå er noen som tror at etter 
døden av da borte, ferdige er den tankegangen
 feil! Faktisk er det virkelige livet livet etter dø
den våre sjeler lever i naturen fordi det er liv i 
evigheten! og alt dette krever av vår egen kamp Det er en feilslutning hvis noen sier nok med
 bare tro på Gud uten anstrengelse fra deg selv
 så kommer det til himmelen. 
🌟💝💦🫑💫⭐️


                  Er tro uten gjerninger ubrukelig? handling er formålet med gode gjerninger er absolutt passende det som læres i Skriften
🌻💚🍵💜🍞💗


                  Kanskje opplevelsen av reisen jeg kan være nyttig for dere alle, når en natt mellom det
 drømmer og ikke drømmer om brått har jeg væ
rti et veldig stort skip og fortsatt er på kanten av kaien og gjør meg klar til avgang Jeg gikk en tur på skipets dekk, godt synlig på et fullt dekk med mennesker fra forskjellige nasjoner, er det en gruppe mennesker som kommer fra Europa, det sees fra fargen på huden og det blonde håret deres. 🍄🍵💚🥞⭐️


                  På samme måte som en gruppe menn
esker som kommer fra Asia og Latin-Amerika, og til og med en gruppe mennesker fra Midt
østen, er det sett fra klærne deres i form av en hvit kappe og et hvitt hodeplagg. De ser veldig muntre ut av latter hverandre.
💫🫑🌻🐳🌈✈️


                 Plutselig sirener veldig høyt. Alle så febrilsk etter døren inn til rommene på skipet. Det ser ut til at de allerede vet hvilken dør de skal inn. Da jeg så alle travle mennesker finne 
hver dør forsøkte jeg så følge dem💚🍄🍨🎀🎋


                 Først prøvde jeg å følge en gruppe mennesker fra Europa, men lukket raskt døren med en gang, og jeg kan ikke gå inn. På samme måte prøvde jeg å følge en gruppe mennesker som kom fra Asia, jeg kan ikke gå for fort på gru
nn av den lukkede døren Situasjonen var veldig
 spennende øyeblikk og jeg føler veldig redd på det tidspunktet fordi menneskene jeg har sett før svært mange har kommet gjennom døre
ne deres, mens lyden av sirener fortsatt veld
ig hardt🌻🏸🧀💦🍅♥️


                 Himmelen sakte begynte svartaktig 
som store stormer vil oppstå og jeg bor alene på dekket av skipet. Deretter løp jeg rundt til alle hjørner av dekket på skipet, og så en gruppe mennesker fra Midtøsten som gikk inn en dør raskt satte jeg meg umiddelbart  på bakerste
 rad, men lukket like plutselig døren umiddelbart. ⭐️🍨🥞🍵🍮🏖


                 Kanskje du kan tenke deg om du lev
de på den tiden på dekket av selve skipet Dere
tter falt jeg ned i bryggen mens jeg løp fra baug
en mot akterenden av skipssporet, som vet at en dør fremdeles er åpen. Pusten min var så pus
t fordi jeg levde alene som forble utenfor skipet🍅🍆💦🫑✌️🎀


                 Ser ut til at det meste av landgangen allerede er hevet. Mens jeg løp hardt, prøvde jeg å se at det kan være en dør jeg gikk inn i, og det viser seg at det er en dør i nærheten av baugen på skipet som fortsatt kan gå inn selv om bred
den er omtrent to fot mens den beveger seg sakte. Snart løp jeg raskt opp på landgangen, som bor bare én som ikke har vært på øknin
gen. 🧀🐳🍄💚💝♥️


                Så snart skipet nærmet seg døren hop
pet jeg raskt i båten, kroppen min til rulle på bu
nnen av båten Plutselig en stemme  bakfra dør
en til skipet: «Takk Gud du er ikke for sent». Deretter våknet jeg med fortsatt pust og  svette 
som en mann som løp ut berkilo fot unna Bare til nå en person jeg fortalte om «reisen»  dette
 er moren min og moren min hadde dødd. 
🍂⭐️⛵️🎋✈️🎀


                 Den sanne historien om det jeg opplev
de var bevisst jeg fortalte dere å minne  dere al
le at etter døden vil vi definitivt dra til et sted Bilde av et skip er for å minne oss at våre sjel
er vil dra til en destinasjon etter døden! Og det krever absolutt vår egen kamp og innsats
💫🐳🍞🍵✌️💜🫑


                 På samme måte ble den andre histor
ien som jeg opplevde, sen kveld i søvne pluts
elig klar for meg for en slektning av meg som s
att over en veldig liten båt uten at noen båtfa
rer med bakgrunn mørk himmel begynte brøle med torden er veldig skummelt,
🧀🏸💦🍨🍞🥞


                 mine slektninger at jeg gir den et innl
edende «A» ses sitte med ansiktet glasert med 
et blankt blikk. På det tidspunktet hadde jeg sp
urt ham: “Hvorfor kjører du båt men ingen åre
menn?, og uansett, båten du bruker er veldig liten i størrelse?”, 🍄🍌🎀💦🧀✈️


                 Siden mine slektninger ikke hørte  spø
rsmålet mitt, rettet blikket hans tomt framover. ! Noen dager senere fikk jeg nyheten om at sle
ktningene mine er døde i å knivstikke folk! Tre
nger å vite for livet til slektningene mine aldri kom til kirken, hverdagen er en gamble og full-mabukkan! 🎋♥️⛵️🍵💝💚


                 Død inkludert plutselig  død og ingen
 tid til å fikse seg selv! Jeg er gammel nok til å analysere skildringen av mine slektninger som da satt på en veldig liten båt og uten roere!, Du kan du tenke deg om én båt og ingen åremenn? Selvfølgelig vil båten ikke klare retning og for
mål!✌️🍮💫🍄🏕🌈


                De fleste innser ikke at så lenge vaner
 fortsatt lever, er det det vil avgjøre om vi vil dra til helvete eller himmelen. "...... Det vi bind
er over verden, vil binde oss i naturen der ..... Ved denne anledningen vil jeg invitere dere til å tenke på returreisen vi alle lever. 
💚🍌🍕🫑🥞💜


                Mennesker er skapninger av Guds mest fullkomne av hele skapningen. Når vi sier som 
den mest perfekte skapningen, fordi mennes
ket gis evnen til å tenke, evnen til å bruke reso
nnement, evnen til å analysere, evnen til fanta
si, et instinkt som ikke har grenser. 
🍵⛵️🐳🍞🍨🍆


                All denne evnen er absolutt ingen hens
ikt og intensjoner til Skaperen, at vi er pålagt å bruke dem alle i henhold til hans vilje. Å bru
ke sinnet til positive ting, bruke munnen til å f
remføre gode ord, handlinger som er til behag
 for Gud,🍂🌈🥞💦🎀💝


                 prøv å alltid ha et rent hjerte og alltid 
gjøre gode og veldedige gjerninger for andre
 uansett rase, trosbekjennelse, samt en persons rase. Alt dette er billetten for oss for å komme til himmelen!!!🍂🫒⭐️💜✈️🍵


                 Noen vil gå til himmelen eller helvete 
som alle krever de ustanselige innsatsene av oss selv. Andre, familie, venner, alle bare bare beg
renset hjelp til å be, men hovedbasen selv. 
💝🎀🍄🩳♥️💚


                 Innser du at vi alle? hvis vi frem til nå fortsatt er i live Hvorfor gir vi fortsatt lang leve
tid? Det er absolutt ikke Guds intensjon at vi sk
al gis muligheten til å foredle oss selv Ved den
ne anledningen vil jeg invitere dere alle til å begynne å komme dere til himmelen Fra nå skal du gjøre deg kjent med å tenke på gode ti
ng, holde hvert ord for å alltid fjerne orde
ne er gode, 🫒🩳🍄🍌🍕🏕


                gjør de gode ting som er til behag for Gud som skrevet i Bibelen, husk Guds ti bud , elsk deg selv , vokt fordi vi er virkelig ikke våre, gjør du skader og gleder deg selv med ting som ikke er bra, for eksempel drikking, narkotika, 
⛵️🏕💚♥️🏸🦋


                 og så videre Behandle alltid naboen din som du elsker deg selv, uavhengig av sosial status, etnisitet, tro eller rase. Jeg vil dele med deg alle måtene jeg har gjort i mitt forsøk for å komme din vei til himmelen, som følger
🫑🍂🥞🌈🧀💦

                 
                 1. Overbevis  deg selv med den gode tro at bare én i tilbedelse og den eneste som ber om hjelp og beskyttelse av Herren Gud. Og det
te er selvfølgelig du må ha en religion / tro!
🌟🍵✈️💜⭐️


                 2.Hvis du er en praktiserende katolikk 
og reflekterer lidenskapshistorien om Jesus og
 bønnene over gaten i hverdagen. Kjør alle kom
mandoene til kirken og avgi bekjennelse min
st en gang i året.🌻🦋🏸♥️🍄💦🩳


                 3.Hvis du er en trofast katolikk, ta opp
 bønner på mobilen din som jeg har gjort, inklu
dert rosekransen slik at når og hvor enn du er
 til og med mens på bussen, toget, flyet selv om du kan ber ved å lytte til til be. Rutinemessig
alltid be rosekransen hver dag, bønnen el ler 
bønnengel passende himmelens dronning
 avsatt time. ⭐️💜🫒🥞🍮


                4. Bli kjent du lytter på eller synger sal
mer i leveren, både i hjemmet og når du er ute
nfor hjemmet.For å forhindre det i forstyrren
de demoner eller mennesker som har til hen
sikt det onde mot deg, be til Faderen i himm
elen og Maria,  bønnen til Saint Michael slik:
🎋🎀🩳💦💫🌈


                «O hellige Mikael, kommandant for det himmelske rike, Gud velsigne deg makt til å dri
ve demoner og onde ånder, vokte og beskytte
 meg, drive ut onde ånder eller onde hensikter
 som vil forstyrre og rettet til meg og til min familie... ... amen🐳🍂🌈🏸💝✈️


                 5. Hver av dem vil være ute av huset 
for meg selv for et øyeblikk for å be til Gud,
 Jesus og jomfru Maria, til St. / nissen beskytter
 og verneengel  for å holde dere. 
✨️🏕🍄🍞🍕💚


                 6.Hvis et hjerte når du er opprørt, 
forvirret tanker, trist og engstelig, lukk øynene
 og deretter reguler pusten sakte mens du fore
stiller Jesus og jomfru Maria står foran deg, 
🥞🏕🫒🍄🍵


                7.Hvis du står overfor en vanskelighet
 som ikke har en vei ut, lukk øynene et øyebli
kk forestill deg Jesus og jomfru Maria stående 
foran deg, og si: ”O Jesus, O Maria, hjelp meg ... ... 🍮💫💦🫒🍞


                 8. Hver gang ute av huset, ofte møte 
med mennesker hvis liv de er ”vanskeligstilt”,
 prøver de fattige, med all oppriktighet å hjelpe dem, ikke minst ved å gi litt penger, uten å spørre deres sosiale status, rase eller religion. Ta en stolpe.💜🩳🏖💗🍌🧀


                 9. Venn deg til alltid si takk til Gud,
 hvis du en dag opplever en formue eller sukse
ss. Å jobbe og tjene til livets opphold er et must for hver person, arbeid med oppriktighet, ærlighet og oppveid av be til Gud, «Ora et 
Labora ✈️💝🏸🌈🦋💜


                10. Tjener du på en måte som er i strid med læren til din religion, juks, utpressing, tyve
ri, korrupsjon og til og med bruker hjelp fra jinn/magi/demoner for å søke rikdom. 
🏜💚🍕🍅🎀♥️


                 Hvis du gjør dette har du signert en ko
ntrakt med djevelen og må huske at det er gratis
 at inngå en avtale med Satan  Satan fortsatt for
vente en belønning fra deg, kan din sjel som of
fer eller kanskje en familie og barna dine! 
🌟🍵🍞🍨💗🍂


                Noen som har inngått en pakt med dje
velen for hans sjel har faktisk stupt og agitert k
ontinuerlig i en livstid Fordi jeg hadde forestilt meg hvordan han kunne uttal sjelen sin ette
r døden!🫒💦⛵️🏖💗🩳🌈


                Foruten har splittet sjelen hans til djev
elen, risikoen som blir møtt i den neste svært tung, ikke bare for seg selv, men også for fam
iliene, konene, barna fordi de også trives.💗🌻💦🍨🍄


                11.  Hvis du deltager en gudstjeneste
 / messe i kirken, be for de levende og avdøde, enten det er familie, venner eller sjeler som ikke har hatt et anstendig sted slik at syndene deres tilgis og har fred for alltid.🦋💜🍅🍂🏸

 
                 12. Ikke tenk ondt for andre, hevn, sja
lusi kanskje bruk svart magi eller trollformler eller magi for å skade andre, det betyr at du har
 doble Herren, svarene dine er veldig tunge so
m du har bruker en kontrakt djevelen for dere
lever i verden Hvis du ikke er katolikk, kan bøn
nene på bønnen justeres i henhold til din reli
gion og tro. 🍞🍅⛵️🏖💫🍌


                 Så lenge vi fortsatt puster, så lenge 
det er en mulighet gitt av Gud til å rense oss sel
v før det er for sent. Husk alltid at døden komm
er som en tyv om natten!!, vi vet ikke når vi sk
al kalle Herren.🩳♥️🎀🍕💚🎋


                Stillheten basen våre etter liv er innsa
tsen oss selv, bønnene fra familie, venner eller
 andre bare begrenset hjelp og absolutt terka
bulnya deres bønner til oss på grunnlag av dom
 fra Gud fordi bare Han er den allvitende, alt alt. «Hvem sår vil høste ......» , Gode vaner eller dår
lige vaner og edle og ikke har omvendt vil fort
sette når vi blir kalt av Gud.🌻💦🍨🍄💝🏕


                Dryss frø av dyd så lenge du lever og
 du alene vil høste fremtiden fordi det er god og edel gjerning faktisk er et bevis på at Gud
 lever i og sjelen.
✨️🍵🎋💚🌈💗


                Skrivingen på denne bloggen er ikke
 for å skremme dere, dette er fordi jeg er tvun
get til å fortelle dere alle å alltid være klar over at sjelene våre har. Forhåpentligvis kan dette være et innspill som er meningsfullt for dere alle. Takk skal du ha.🍕🫒🏜⭐️🎋



🎋⭐️🏜🩳💜🧀🏕🌈💝🍄🍨🎀♥️🦋🐳🍌💫🏖⛵️





















































































































































...

No comments:

Post a Comment

4096