Thursday, January 18, 2018

🫒 # Urob si cestu do neba #🫒


🍁🦕🌻🍄🌈🍃✈️🍮🛩🏵🍨💜🍆🍁🌼♥️🏖🩳🌟

                 # Urob si cestu do neba #

🌾🐳✨️🌺✈️🧀🍄💜🦕🍨🏵🏖🍣🍕🦋🛩🏖🌼♥️


                Akákoľvek osoba, ktorá premýšľa, či ni
ejaká či chceš ísť do neba?  odpoveď musí byť „Áno“. Väčšina ľudí však nevie, ako ísť do neba.  Možno by sme si mohli vziať dôležité ponauče
nie zo svedectiev niektorých ľudí, ktorí boli blí
zko smrti.🥔🛩🏖🌼🍞🍣


               Pozastavili animáciu, aby jasne videli, aký je stav duší po smrti.  Niektorí sú neúnavne zaneprázdnení telefónom, sú zaneprázdnení počítaním peňazí bez ohľadu na utrpenie iných, existujú hazardné hry,✈️🦢🍂🌻🦋💜


               Nikto  sa neopil s prázdnou fľašou v ru
ke, dokonca ani zaneprázdnený vpichovaním drog do ruky.  Takto vyzerajú duše, ktoré zom
reli skôr, než mohli činiť pokánie. Tak je to aj s presvedčením, ktoré bude prirodzene úzko súvi
sieť s tým, čo sme urobili počas vášho života!
🍣🍂🐳💜🏀🌼


               Existencia pekla a neba, všetko pochád
za od nás ľudí.  Nebude žiadne peklo, ak nebudú hriešne ľudské bytosti, a takisto nebude ani ne
bo, ak sa človek sám počas svojho života nebud
e snažiť dostať do neba.  Na základe osobnej skúsenosti a svede ctva tých, ktorí majú blízku smrti , môžeme do spieť k záveru , že naša duša žije po smrti vyplý va z toho, čo robíme, kým žijeme na svete.
🍃♥️🐳🌻🌾☘️🍞


               To znamená, že to, čo si myslíme, hovor
íme, robíme pokiaľ existuje život, ktorý bude jedného dňa zodpovedný!.  Cieľom všetkého, čo píšem, nie je chvastať sa alebo chvaľovať mnou, nie nie je ukázať, že som bol svätý.  Toto všetko je preto, že s vámi chcem zdieľať všetci možno možno pomôcť vám všet kým aby ste sa mohli zúčastniť a vybojovať svoju cestu do neba na základe mojej vlastnej osobnej skúsenosti,
🦢🏕🍵🌈🫒⚘️


               ktorí zažili cestu medzi snami a snami a ich svedectvá nikdy neboli pozastavené animá
cie o živote po smrti , čo sa jasne zrkadlí v pova
he tamto života . Tí, ktorí sa počas jeho života zaplnili čiernymi plachtami, a tak nebudú mať neskôr čas na pokánie, zbohom a zbohom, zlé návyky budú pokračovať a bolo potešením jej mučenia.
🌼✨️🐳🦋🏀🌾


               Ak doteraz existujú ľudia, ktorí si mys
lia, že po smrti odišli, skončili, takéto myslenie je nesprávne!!  Skutočný život je život po smrti žijú naše duše v divočine pretože je život vo ve
čnosti!  a to všetko si vyžaduje náš vlastný boj.☘️🦢🛩🍆⚘️🦕


               Je klam, ak niekto povie, že stačí veriť v Boha bez akejkoľvek námahy z vás, potom to pôjde do neba.  Viera bez skutkov je zbytočná?  konanie je účelom dobrých skutkov je určite vhodné, čo sa učí v písmach.🍂🍮🌈🧀🏕💜


               Možno vám všetkým môže byť užitočná skúsenosť z „cesty“, keď som jednej noci medzi snívaním a nesnívaním o náhle bola na veľmi veľkej lodi a stále som na okraji prístavu a pri
pravovala som sa na odchod.🍮🍣♥️🐳🍄


               Mal som prechádzku po palube lode, jasne viditeľné na celej palube s ľuďmi z rônych národov existuje skupina ľudí pochádzajúcich z Európy je to vidieť podľa farby ich pleti a blond vlasov.🦢☘️🪅🌟🍁🎀


               Podobne vidieť skupinu ľudí prichá zaj
úcich z Ázie a Latinskej Ameriky a dokonca aj skupinu ľudí z blízkeho východu, je to vidieť z ich  oblečenia v podobe bieleho rúcha a bielej látkovej pokrývky hlavy!, vyzerajú veľmi veselo smiech  navzájom.🦋🐳🌟🍂🫑✈️


               Zrazu veľmi hlasno kvílili sirény.  Všetci horúčkovito hľadali dvere do priestorov na lodi
.  Zdá sa, že už vedia, do ktorých dverí vstúpia.  Keď som videl, že všetci zaneprázdnení ľudia nachádzajú každé dvere, potom som sa skúsil nasledovať ich.🪅✨️🍄🧀🫑♥️


               Najprv som sa pokúsil sledovať skupinu ľudí z Európy, ale rýchlo zavrel okamžite dvere a nemôžem do nich vstúpiť.  Podobne som sa snažil sledovať skupinu ľudí prišla z Ázie, nemô
žem ísť príliš rýchlo kvôli zatvoreným dverám.🍣🍨🌼🌟🧀🫑


               Situácia bola veľmi napätá a v tom čase pociťujem veľmi strach , pretože ľudia , ktorých som predtým videl, veľmi prešli dverami , zatiaľ čo zvuk nariekajúcich sirén je stále veľmi tvrdý.
 Obloha pomaly začala čierna ako pristanú veľ
ké búrky a žijem sám na palube lode.  Potom som prebehol do všetkých kútov paluby lode, videl som skupinu ľudí zo Stredného východu vchádzať do dverí,
🏕☘️✨️🪅🍨🍣


               rýchlo ihneď som sa zaradil do zadného radu , ale takisto okamžite zatvoril dvere. Mož
nosi viete predstaviť, že by ste v tom čase žili na palube samotnej lode.  Potom som spadol na mólo pri behu z provy smerom k korme lod
nej dráhy kto vie, že dvere sú stále otvorené. Môj dych bol taký zadýchaný, pretože som žil sám, kto zostal mimo lode.🌟💜🌼🍨🍮🍂


               Zdá sa, že väčšina mostu už už bola zdv
ihnutá.  Zatiaľ čo som sa usilovne rozbiehal, sna
žil som sa vidieť, že možno existujú dvere, do ktorých som vstúpil, a zistilo sa, že v blíz kosti 
provy lode sa stále dajú vstúpiť aj keď šír
ka asi 2 stopy pri pomalom zatváraní !
🍆🎀✨️🏵🌈🏀


               Čoskoro som rýchlo vybehol na mrako
drap, ktorý žije iba ten, kto nebol na výrastku.  Hneď ako sa loď priblížila k dverám, rýchlo som skočil do člna, telo som sa zvalil na podlahu člna. Zrazu sa spoza dverí lode ozve hlas:„Vďaka
 Bohu, že nemeškáš.“ Potom som sa zobudil s nepretržitým dychom a poteným ako človek, ktorému ubehli berkilo nohy preč!
🦢🍁🍃🌟🍄🍆


               Iba doteraz jedna osoba, ktorej o „ceste“ to to to je moja mama a moja mama umreli. Sku
točný príbeh toho, čo som zažil, som vám schvá
lne povedal, aby som vám všetkým pripo men
ul, že po smrti určite pôjdeme na nejaké miesto. Obrázok lode nám pripomína , že naše duše pôjdu po smrti na miesto určenia!  A určite vyžaduje náš boj a úsilie.♥️☘️🏖🫑🏵🌺


               Podobne aj ďalší príbeh, ktorý som zaž
il, jednu neskoro v noci v spánku náhle predo mnou jasne odhalil mojiho príbuzného , ktorý sedel nad veľmi malým člnom bez akéhokoľvek člna s tmavou oblohou na pozadí začali hučať hromy sú veľmi desivé, mojich príbuzných, že tomu dám začiatočné „A“ vidím sedieť s tvárou zasklenou s prázdnym pohľadom.
🌈🥔🛩🧀✨️🐳


               V tom čase som sa ho spýtal: „Prečo jaz
díš na člne, ale nemáš veslára?, A vôbec, čln, ktorý používaš, má veľmi malú veľkosť?“, Keďže moji príbuzní nepočuli moju otázku, jeho oči sa upreli prázdno pred seba  !  O niekoľko dní som dostal správu , že moji príbuzní sú mŕtvi v bodaní ľudí!,🏕🦢🩳🦕🎀🍁


                Potrebujem vedieť, pre nikdy neprišiel  do kostola , že každodenný život  je hazard a opitý mabukkan!  Smrť vrátane náhlej  úmrtia a žiadny čas na opravu   Som dosť starý na to, aby som analyzoval zobrazenie svojich príbuzných , ktorí vtedy sedeli na veľmi malom člne a bez veslárov!, Vy viete si predstaviť, keby jedna loď a žiadni veslári?  samozrejme loď neujasní smer a účel!🏀🍨🌼🪅🌻🍞


               Väčšina ľudí si neuvedomuje, že kým sú zvyky stále živé, práve to určí, či pôjdeme do pekla alebo neba.  „...... Čo sviažeme na celom svete, to nás zaviaže v prírode tam .....“.
🦢💜🫒♥️🌾


               Pri tejto príležitosti by som vás chcel pozvať, aby ste sa zamysleli nad spiatočnou cestou, ktorú všetci žijeme.  Ľudia sú stvorenia najdokonalejšieho božieho zo všetkého stvor
enia.  Povedané ako najdokonalejšie stvorenie, pretože človeku je daná schopnosť myslieť, schopnosť používať uvažovanie, schopnosť analyzovať, schopnosť predstavivosti, inštinkt, ktorý nemá obmedzenia.
🦕☘️🌾✈️🌈🍂


               Všetky tieto schopnosti určite nie sú žia
dnym zámerom a úmyslom Stvoriteľa, preto sa od nás vyžaduje, aby sme ich všetky používali podľa Jeho vôle. Používať myseľ na pozitívne veci, používať ústa na dobré výroky, skutky, kto
ré sa páčia Bohu, snažte sa vždy mať čisté srdce a vždy robiť dobré a charitatívne skutky pre in
ých bez ohľadu na rasu, vieru, ako aj rasu osoby.
 Toto všetko je vstupenka, aby sme sa dostali do neba!!!🦕🍣🍞⚘️🍂🏓🍣💛


               Niekto odíde do neba alebo do pekla, čo všetko si vyžaduje neustále namáhanie nás.  Iní, rodina, priatelia, všetci pomáhajú modliť sa iba v obmedzenej miere, ale hlavnou základňou sme my sami.  Uvedomujete si my všetci?  ak sme doteraz ešte nažive?🌟🧀🏖🏕♥️


               Prečo stále poskytujeme dlhovekosť?  určite nie je Božím úmyslom, aby sme dostali príležitosť, aby sme sa zušľachtili. Pri tejto príležitosti by som vás chcel všetkých pozvať, aby ste sa vydali na cestu do neba.
🌻🛩🥔🍃🍣🫒


               Odteraz sa oboznámte, aby ste mysleli na dobré veci, dodržujte každé slovo, aby ste vždy odstránili slová sú dobré, robte svoje dob
ré skutky, ktoré sa páčia Bohu, ako je napísané v Biblii, pamätajte na desať Božích prikázaní, mil
ujte sa , strážte pretože  v skutočnosti nie sme naši, ubližuješ si a nedávaš si veci, ktoré nie sú dobré, napr. pitie, drogy a podobne.🏵🏖🦕🫑🩳


               Vždy sa k blížnemu správajte tak, ako sa máte radi, bez ohľadu na sociálne postavenie, etnickú príslušnosť, presvedčenie alebo rasu.  Chcem sa s vami podeliť o všetky spôsoby, ktoré som urobil v snahe dostať sa do neba, takto:
🩳🫑🦕🏖🏵


               1. Presvedčte sa s dobrou vierou, že ucti
evate iba jedného a jediného môžete prosiť o po
moc a ochranu Pána Boha. A toto samoz rejme
 musíte mať náboženstvo / vieru!
✨️♥️🍄💜🍵


               2. Ak ste praktizujúci katolík a odrážate utrpenie Ježiša a prosby na krížnych uliciach v každodennom živote.  Spravujte všetky priká
zania zboru a vyspovedajte aspoň raz za rok.🫑🩳🧀🍞☘️🐳


              3.Ak ste verný katolík, nahrajte si modl
itby do mobilu tak, ako som to urobil ja, vrátane ruženca , aby kedykoľvek a kdekoľvek budete aj v autobuse, vlaku, lietadle aj keď sa môžete mod
liť počúvaním potichu modlil . Pravidelne sa vž
dy modlite ruženec kaž dý deň, modlitba alebo modlitebný anjel vhod ná kráľovná nebies určená hodina.
🐳☘️🏕🛩🌻


              4. Zoznámte sa s tým, že počúvate alebo spievate hymóny v pečeni doma aj mimo neho.  Aby ste tomu predišli u znepokojujúcich démo
nov alebo ľudí , ktorí majú s vami zlo, modlite sa k nebeskému Otcovi, k Ježišovi a Márii a mod
litbu k svätému Michaelovi takto:
💜🍵⚘️🌾🎀🪅


              „Ó, svätý Michael, veliteľ nebeského kráľ
ovstva, Boh ti žehnaj silu vyháňať démonov a zlých duchov, stráž ma a ochraňuj, vyháňaj zlý
ch duchov alebo zlé úmysly, ktorí chcú rušiť a oslovovať mňa a moju rodinu...  ...amen"
🏕🧀🍞🍄🎀🌻


              5. Každý bude na chvíľu preč z domu sám sama skús sa pomodliť k Bohu, Ježišovi a Panne Márii, k sv. / Santovi ochrancovi a anje
lovi strážnemu  , aby ťa zachovali.
🦢🪅✨️🍮🦕🛩


              6. Ak srdce , keď si rozčúlený , zmätené myšlienky, smutný a úzkostný/á, zavri oči a pot
om reguluj pomalé dýchanie a predstavujúc si Ježiša a Pannu Máriu stojaci pred tebou, pove
dal sám pre seba: „Ó, Ježiš, Ó Mária  ja“, keď by sa to stalo bol by vo vašej duši mier.
🌾🏖🥔🏵🎀🍃


              7. Ak čelíte ťažkosti , ktorá nevie vycho
diť , zatvorte na chvíľu oči predstavte si Ježiša a Pannu Máriu stojaci pred vami a povedzte: „Ó, Ježiš, Ó, Mária, pomôž mi....  ... ".
🍁🍃🍕🍞⚘️


               8. Zakaždým, keď ste mimo domu, sa často stretávajte s ľuďmi, ktorých život sú „znev
ýhodnené“, s chudobnými, so všetkou úprim
nosťou snažte sa  im pomôcť, v neposlednom rade poskytnutím trošky peňazí bez toho, aby ste sa pýtali na ich sociálne postavenie, rasu alebo náboženstvo.  Postavte sa vzpriamene.⚘️🦕♥️🌟🌺


               9. Zvyknite si vždy poďakovať Bohu , ak jedného deň dosiahnete bohatstvo alebo úspe
ch. Pracovať a zarábať si na živobytie je nevy
hnutnosťou pre každého človeka, pracujte s úp
rimnosťou, čestnosťou a vyrovnajte sa modlit
bou k Bohu „Ora et Labora“.
☘️🎀🏵🩳🍁


               10. Živíš sa spôsobom, ktorý je v rozpo
re s učením tvojho náboženstva, podvádzaním, vydieraním, krádežami, korupciou a dokonca využívaš pomoc džinov/mágií/démonov na hľa
danie bohatstva.  Ak to urobíte, podpísali ste zmluvu s diablom a musíte si zapamätať, že uza
vretie dohody so Satanom nič nie je zadarmo!🍃🐳🌻🍄🍵


               Satan stále očakáva odmenu od vás , nech vaša duša ako obeť alebo možno rodina a vaše deti!  Niekto, kto uzavrel zmluvu s diablom o svoju dušu, v skutočnosti klesol a neustále sa vzrušoval na celý život!🍆🦋🛩🍮🥔


               Pretože som si predstavoval, ako by po smrti uviedol svoju dušu!  Okrem toho, že rozde
lil svoju dušu diablovi, hrozí, že bude v budúc
nosti čeliť veľmi ťažkým nielen pre neho samo
tného, ​​ale aj pre rodiny, manželky, deti , pretože taktiež užívajú.🍮🛩🦋🩳🌟


               11.  Ak sa zúčastňujete služby / omše v cirkvi, modlite sa za živých a zosnulých, či už za rodinu, priateľov alebo duše, ktoré nemali slu
šné miesto, aby im boli odpustené hriechy a mali naveky pokoj.🌈🍕✈️🧀🩳


               12. Nemyslite na zlé druhé, pomstu , žiarlivosť možno použitím čiernej mágie alebo kúziel alebo mágie na poškodzovanie iných , znamená , že máte dvojitého Pána , vaše odpo
vede sú veľmi ťažké pokrytie v nasledujúcej podpise  diabol pre vás žije vo svete.🍵✨️♥️🏖🍮🛩


               Ak nie ste katolík, modlitby v modlitbe môžete upraviť podľa svojho náboženstva a vie
ry. Pokiaľ ešte dýchame, pokiaľ je to príležitosť od Boha, aby sme sa očistili, kým bude príliš neskoro.  Vždy pamätajte, že smrť prichádza ako zlodej v noci!!, nevieme kedy budeme volať v Pánovi.🪅🍆✈️🌺🍃


               Pokoj základ nášho neskoršieho života je našou snahou, modlitbami od rodiny, priate
ľov alebo iných len obmedzenú pomoc a určite terkabulnya ich modlitby k nám na základe úsudku Boha pretože iba On je vševedúci, všetko .🌈🐳🍨🌼🍁


               „Kto sej bude žať......“, dobré návyky alebo zlozvyky a ušľachtilé a nečinili pokánie prenesú, keď nás Boh povolá.  Kropte semená cnosti pokiaľ ste nažive a vy sami budete žať budúcnosť, pretože je dobrý a ušľachtilý skutok je v skutočnosti dôkazom toho, že Boh žije vo vnútri a v duši.🍁🧀🦋🍕✈️


               Písanie na tomto blogu vás nemá vystra
šiť , je to preto, že som nútený vám všetkým pov
edať , aby ste si boli vždy vedomí toho, čo majú naše duše.  Dúfajme, že to môže byť vstup, ktorý bude pre vás všetkých zmysluplný.  Ďakujem.🌻🍞🌟🩳🍁



🧀🍄🌻🍣💜🩳✨️🐳🍂♥️🍮✈️🐳🌈🪅🦋🌟🧀🎀

No comments:

Post a Comment

4096